Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 eller er det bare jeg? 7 uker siden jeg fødte og i går fikk jeg mensen. har fått den tilbake raskt etter hver fødsel.. mine veninner har det gått både 7 og 9 mnd før den kom tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Ikke sett noe til min enda... Men tror det varierer veldig, fra 3-4 uker hos noen til man er ferdig med å amme hos andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 har ikke sett noe til mensen ennå nei. heldigvis! er ikke så ivrig på å se noe til den heller.. haha.... synes det har vært behagelig å slippe den i alle disse månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katlinka Skrevet 21. september 2006 #4 Del Skrevet 21. september 2006 7 uker her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Del Skrevet 22. september 2006 liker ikke den jeg heller, har vært så deilig når den har vært borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoopyLoo fikk jente 15.07.06 Skrevet 24. september 2006 #6 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har også fått den - 10 uker etter fødsel. Gikk 6 måneder sist gang enda jeg ikke ammet den gangen. Jaja, greit å være tilbake til 'normalen' synes jeg. Er blitt mye mindre hormonell etter at jeg fikk mensen igjen =) og vekta har gjort et hopp nedover (jippi). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bejb25 Skrevet 25. september 2006 #7 Del Skrevet 25. september 2006 jepp,her har mensen kommet.. og det var ikke spesielt morsomt nei:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 26. september 2006 #8 Del Skrevet 26. september 2006 Heldigvis ikke her enda , men den kommer vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merskaa Skrevet 26. september 2006 #9 Del Skrevet 26. september 2006 jepp... og eg trur eg blør i hel... noken so har forslag t kossen enn kan blø mindre..??? (hørest teit ut, men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hufsla Skrevet 26. september 2006 #10 Del Skrevet 26. september 2006 jepp, du kan prøve hormonspiral! Tror de fleste blør lite eller ingenting med den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå