Gå til innhold

noen som vet? deprimert!!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan babyen ta skade av at jeg er deprimert av og til... har så lett for å ta til tårene for tiden, og kan sitte å gråte en stund når eg først er i gang :( og det blir enda værre visst jeg tenker på at hun kan ta skade eller reagere på det!!! det er ikke noe grunn liksom, er bare overfølsom!!hmm...

men gjør dette noe med babyen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si du er deprimert, det er noe helt annet (har hatt depresjon i flere år frem og tilbake). Det er helt normalt å kjenne seg trist og lei til tider, spesielt nå når man er gravid. Det er så masse ekstra hormoner i kroppen at det er jo til å bli gal av :) Babyen tar ingen skade av at du er lei deg og er trist, det er godt å gråte, og sunt! Få ut tårene og kos deg etterpå, gjør noe du syns er morsomt og kos deg. Kom deg ut med venner og bare ta en kaffe eller noe, det er utrolig hvor lite som skal til for å hjelpe på humøret :D

Skrevet

Nei det tror jeg ikke den tar skade av:-) det er ganske normalt, vi er jo alle en gjeng med hormonbomber og jeg er nøyaktig som du beskriver pluss at jeg sliter med plutselig bli veldig sint for ingenting..det er nok mest slitsomt for oss selv og evnt barn og mann... ikke for babyen i magen.

Lykke til med hormonene vi er snart ferdige:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...