Beibi82 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 ..forelska i den rosa voksiposen vi kjøpte i dag ja =D *fiiiine voksiposen* Passet godt i vogna også Andre som er godt i gang med babyshoppinga?? Vi er ferdige med de store/dyre tinga, bare koseshopping igjen
marguritten Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 hihi jeg kjøpte en liten rosa sparkedrakt, er helt forelska i den jeg skal opp på lofte i neste uka å hente ned baby klær. blir sikkert helt sentimental da
*Lucia* Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg er i en rosa treningsbukse vi kjøpte som det står "princess" i rompa på! :-)
Beibi82 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2006 Ååå.. =) Det blir sikker kooselig.. er blitt forelska i mange ting jeg ja.. ficher price uroen også.. er så søt! og den brune bjørnedrakta..åhh.... Vil ha noe levende oppi vogna,senga,bjørnedrakta nååå!!! *skamme seg litt over hvor matrealistisk jeg er*
Snupidupi Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Har en liten velurdress med en sau på å den e såååååååå søt.... også har æ ei så søt pie på to år som letta på gensern min og la en rein beie under... babyen må ha bleie på.. sa ho...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå