~Maja Mor~ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Etter jeg la ut denne oppskriften så har det kommet flere gode forslag på hva denne skal hete....jeg kaller den Trøstekake, for den virker perfekt til den dagen tanta har kommet og man trenger trøst kanalisert gjennom sjokolade...hmm, kanskje den kan hete det? Det er mitt forslag: * Trøst-kanalisert-gjennom-sjokolade" Kake.....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Tanterøds-spesial:) Greit å kunne forbinde henne med NOE positivt:) hehe..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 deppekake nåerdetsyndpåmegjegskalspisetiljegsprekkerkake jegvilaldrimersedegkake hmmm de var dårlige, jeg vet det.... hehe!
Lone35 =0) Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Tårepersen eller Tårekake, ( Du gråter og spiser) "Fu..-you-Tante-Rød-kake" ( Du banner og spiser) Meggekake (oppkalt etter en viss tante) Flykræsjkake ( oppkalt etter en viss farge) Aggresjonskake ( for et ille humør) Humørstigningen ( for å få bedre humør)
Klokka tikker Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Hva med hormonkaka? Da holder gutta seg godt på avstand ihvertfall....
Lone35 =0) Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Dytte hva med Mensenkake he he eller Tantekake? he he
~Maja Mor~ Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2006 Dytt igjen, skal bake den snart og trenger flere gode forslag!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå