Gå til innhold

April: Hva synes aprilbarna om fremmede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snuppa er som regel ganske beskjeden med nye folk, men her en dag hadde vi besøk av en familie, og hun forelska seg i faren fullstendig. Skulle opp til han og greier. Har aldri skjedd før! MEn syns det er greit at hun har "vett" til å holde seg unna fremmede.. hehe.. Men hun hilser jo på alle vi går forbi når hun sitter i vogna da.. hmm.. :) Koslig det... :)

Matilde roper klart og tydelig "hei" til alle hun ser, men om de plutselig sier hei igjen, eller begynner å prate med henne så gjemmr hun seg litt i buksebeina mine. Etter at hun begynte hos dagmamma (og vi hadde litt turbulent barnepass de siste ukene før med skift mellom mamma, svigerinne og svigermor) er hun generelt mer klengete med meg når vi skal treffe folk. Sitter helst på fanget mitt det første kvarteret i alle fall, og vil IKKE bli løftet på av noen andre. Heldigvis tenker jeg litt - sunn skepsis, ikke sant, men på en annen måte så syns jeg det er trist at jeg merker så godt at hun har BLITT skeptisk. Da føler hun jo at hun har en grunn til å være skeptisk, fremfor gutten din som ikke "vet bedre". Herlig å se de små så tillitsfulle :o)

pst..må bare si at det ikke var negativt ment det med å ha "vett" nok, altså!! -Er jo bare en sånn figure of speach... *iiiiik -vil ikke tråkke noen på tærne!!!!* Syns som yaddaline at det er kjempekoslig med tillitsfulle barn! :)

Siri er ganske skjenert når det gjelder fremmede mennesker. Hun kan sitte i vognen eller i armene mine og vinke til andre, men kommer de närmere henne vrir hun seg mot meg og kan begynn eå gråte.

Ganske greit egentlig syntes jeg, så hun ikke går bort til hvem som helst hele tiden. Man vet jo aldrig hva som kan skje her i by'n.Har jo hört en masse historier om barn som forsvinner.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...