Gå til innhold

"min mor har også tykk mage"....

Anbefalte innlegg

som jeg har fortalt før,så er jeg ingen slank sild og har aldri vært det.

tilhører 90++ klubben og jeg syns ikke jeg ser noe særlig gravid ut.

bare ekstra tykk.

men da jeg var å henta jenta mi i barnehagen,så var det en liten jente og hennes mor også der.De holdt på å kle på seg.

så ser jenta på meg,å sier "min mor har også tykk mage, for hun skal ha baby etter jul".

så at moren ble litt "paff".... så jeg så på jenta å sa at jeg også skulle ha baby,men FØR jul.

tror moren ble litt mere lettet da.

så nå har jeg bestemt meg for å bli en "slank sild" etter at ungen er kommet :)

ja,man skal høre sannheten fra barn og fulle folk. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6388990-min-mor-har-ogs%C3%A5-tykk-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det va nu vel bærre at de to små hadd snakka om mamma'n demmers hadd babis i magen skal du se...

Da æ va gravid sist, va eine tante ungen min veldi opptatt a at æ hadd baby i magen, men så klappa han mammaen min på magen, farmor har du baby i magen? Nei, svart ho... Ka du da har i magen? det e ikke så lett å skjønn alt da... hihi...

Søskenbarnet mitt va så gla i mammaen min når ho va lita og hadd fått bilde av ho i bikini hos pappaen sin. Det tok ho stolt med sæ i barnehagen... Ho trudd ikke ho tort å hent søskenbarnet mitt meir i barnehagen... men førr søskenbarnet mitt va ho det vakreste i verden...

Slank sild? Det viktigste e nu at man e fresk og trives...

Enig at det viktigste er at du er førnøyd, da har ikke kiloene noe å si:)) (er altså ingen sylfide og eneste årsak til at jeg ikke tilhører 90++ er at jeg er veldig kort)

Når det gjelder sannheten fra små barn så har jeg en søt en:

Ei god venninne av meg jobber i barnehage og etter at hun fikk sin første unge slet hun mye med vekten, spesielt satt det mye igjen rundt magen. Så var det en periode i barnehagen hvor 'alle' var gravide og da spurte den ene gutten: 'Cecilie, har du og baby i magen', 'nei' svarte hun 'det er bare rester etter babyen jeg fikk i fjor'. 'Å ja' svarte gutten 'så du har bare spist for mye pizza sånn som mamma du da?':))

ungen skjønte nok du var gravid, tror jeg! Jeg jobber i barnehage og der bruker ungene ordene sjukk, stor mage og gravid om hverandre når de snakker om magen min, de har jo ikke samme forhold til ord som oss alltid, og jeg er middelsstr, ser gravid ut, ikke sjukk ut.... de vet godt jeg er gravid og ikke "sjukk" - de mener stor mage/ordet sjukk som i gravid.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...