Gå til innhold

Heisann chanelle2!

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt om du husker på meg,men du har tidligere spådd meg i mine spørsmål om kjærlighet...

Jeg var veldig nedfor sist gang vi hadde kontakt,men du var så snill og koselig selv om du ikke hadde de svarene jeg gjerne ville ha...

Jeg var så redd for at det skulle bli slutt mellom kjæresten min og meg,og det ble det,og du spådde da også at du ikke så oss sammen...

Jeg skulle gjerne ha funnet tilbake til han,men det går framover,og dagene er ikke så vonde og triste som for litt siden,men jeg får fortsatt hjertebank når jeg møter på han...

Men du sa at du så en ny mann i livet mitt,en lyshåret som jeg visstnok skulle vite litt av...

Så her er spørsmålet mitt,ser du noen ny kjærlighet i livet mitt,og eventuellt når..?

Har han barn?

ER denne mannen lys?

Og blir det flere barn på meg? Sammen han?

Håper du tar deg tid til å svare meg,det vil jeg bli veldig glad for...:)

Fødselsdatoen min er: 24.10.74

Hans(eksens): 18.09.76

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6388938-heisann-chanelle2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Bildene som melder seg her er definitivt "kjente", men jeg kan jo ikke garantere at svarene som nå kommer blir helt de samme som forrige gang:0)

Men denne lyse mannen er her fremdeles!! Han er lys, ja. Ikke sånn helt blond, men lyst brunt hår, men ikke sånn helt lys i huden..

Kan helt klart se flere barn til deg i fremtiden, men jeg tør ikke si om det blir med denne mannen du vil møte. Det jeg uansett enser, er at du og denne mannen får et godt forhold, og han er veldig snill og god... Du vil føle at han gir deg mye av det du savner i livet akkurat nå. Får ikke frem at han har barn fra før. (Men vet tidligere at jeg har hatt problemer med "å få bilder" om noen har hatt barn; men disse ikke bor hos dem til vanlig..)

Denne mannen har uansett på seg fint tøy, men ikke sånn dress. Han har en offwhite/lys brun sånn parkas-jakke...

Ønsker deg masse lykke til!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6388938-heisann-chanelle2/#findComment-6390674
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...