Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Han har ikke hatt problemer med å ha sex tidligere i svangerskapet, det har bare vært gøy, men nå når han virkelig kan hjelpe meg med å sette fødselen i gang da er det plutselig skummelt!!?? Tror jeg har gitt ham for mange detaljer om åpning og modning og diverse ) huff tenk hvis jeg hadde hatt sex bare en gang til også hadde babyen kommet buhu!!
vims-74 Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Det er jo sæden som inneholder stoffer som kan modne, du får spørre om du kan få en dose eller to i et glass
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Forskere har jo kommet fram til at det ikke har noe for seg allikevel jo.....
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 De forskerne ombestemmer seg sikkert snart. Gubben min vil heller ikke. Nesten så man skulle tro at de liker at vi går her ubevegelige og plagede....Blæh--
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Skjønner godt at dere er lei for det er jeg også. Men også skjønner jeg mennene litt. De har nok mange rare tanker ang den lille like innenfor.... jeg kan faktisk til tider ha de selv. Barnet kommer når det er klart.
monix1 Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Jepp, helt normalt. Når du har VIRKELIG bruk for dem, så vil de ikke:-) Nå har jeg ikke noen mann som kan hjelpe, så får vel klare meg uten ettersom man ikke får kjøpt produktet på boks:-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Som om mannen er en dings du kan skru på etter behov! Du kan like lett gi deg selv en orgasme på komando! Så kan du jo se om ikke sammentrekninger i livmora er nok sammen med stimulering av brystvortene. Stakkars menn...hehe...Dere er jammen ikke snaue i krava!
Atrima Skrevet 21. september 2006 #8 Skrevet 21. september 2006 Her hos oss, vil vi ha sex begge to. Men så snart vi starter opp med å ha sex, setter den lille i magen igang med et skikkelig lurveleven, slik at jeg må bare si til sambo at vi må slutte. Ungen holder på å gjøre meg gal av smerte. Selv sambo merker barnet når vi forsøker oss på sex. Vi har prøvd både mulige og umulige stillinger. Ingenting hjelper. Så vi må finne ut andre metoder for å sette igang, men ikke før om noen dager, gjenstår 17 før termin-dagen er et faktum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå