den satt! er beyond Fødeklar Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg er uke 35+4, egentlig i god form.Mye mensmurringer,kynnere og begynner bli sliten.Men det som plager meg mest er at jeg er kvalm!! ER det noen som kjenner til dette??
Klara77 Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 JAAAA! Er 34+3. Har for så vidt vært kvalm hele svangerskapet, men er blitt mye verre de siste ukene. Har hatt vondt i bekken/hofter siden rundt uke 14, og begynner å bli skikkelig lei. Og en ting som er skikkelig kjipt er at alle hele tida kommenterer at jeg ser så frisk og pigg ut, når jeg egentlig føler meg skikkelig "crappy", da får jeg bare dårlig samvittighet for at jeg er delvis sykemeldt... Og mensmurringene har kommet de siste dagene.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 har akkurat fått bekreftet fra jordmor at kvalme er både vanlig og forventet mot slutten.Hormonstigning-endring mot slutten.Blæ, håper jeg kan føde om ikke så altfor lenge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå