Gå til innhold

ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG? (Samme som 2. trimester)

4skatter

Anbefalte innlegg

Jeg var på ferie i syden, og ble robbet... Typisk. Der gikk bagen min avgårde med fotokamera, videokamera og penger.... Jeg har snakket med forsikringen, og jeg må legge fram bekreftelse på at jeg hadde de tingene.. Men videokameraet var en gave, fra familie i utlandet... Og bruksanvisningen var i filmbagen.

Er det noen som har en bruksanvisning, emballasje, eller kvittering på et SONY VIDEOKAMERA? Samme hvilken modell, jeg vil bare ha tilbake et eller annet kamera, i og med at fødselen nærmer seg....

Da hadde jeg blitt så glad! For jeg har ikke noe å bekrefte med at jeg hadde videokamera med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det som det er, du har ingen bekreftelse på det. Jeg ble robbet i Praha i fjor, de stjal vesken min med kamera og mobil og div. Hadde ingen kvittering på kameraet, men fikk penger for det alikevel. Hør med de du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg sa at det hadde vært en gave, men de ba meg sende et eller annet som kunne bekrefte det.. Enten emballasje eller bruksanvisnig... Nå sparer ikke jeg på emballasjer heller da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med familien du fikk gaven av. Kansje de har betalt med kort eller har kviteringen (det bør de p.g.a reklamasjon) Kansje det kan hjelpe deg

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! De har ikke spart på kvitteringen og bor i utlandet... Skal bare sende inn det jeg har og håpepå det beste.... Takk for svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...