gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 gutt ell jente? noen som vet det? babyen min er veldig livlig hver dag:) mest om kvelden, når jeg legger meg og på morran..
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2006 noen som vet ell har lest? håper på svar:D
DiddiDaddi Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Tror nok ikke det har med kjønn å gjøre ) Jeg har en turbo i magen og venter en jente, mens venninnen min også hadde det - og hun fikk en gutt. Er bare forskjell på babyene )
1,2 også 3 Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Min manns bestemor har 7 barn, 4 gutter og 3 jenter. Hun påstår at jentebabyer er mer aktive enn gutter. Jeg har en gutt fra før, og en mye mer aktiv krabat nå. UL i neste uke, og er kjempespent.
Maja78 Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Kan godt ha en livlig baby,uten aT man merker det...kommer ann på hvordan barnet ligger:) Var på ul på mandag,og vi fikk sett en sprelsk gutt,men jeg merket ikke så mye til det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå