Gå til innhold

da er Fredrik født, ein vossing

Anbefalte innlegg

hei hei jenter, da er lille prinsen min født, han kom på fredag den 15.sep. 1041 og veide 3260g og var 48 cm. Verdens skjønneste. Vi var på voss, noko eg berre kan anbefale, det var verdens beste opplevelse og alle der er så flinke og snille og faren kunne vere der heile tida. hadde jo ikkje nett der, og så hadde eg desverre ikkje lagret alle telefonnr til dere alle som stå på listen, jaja treig der. men alt står bra til med meg og guttene mine, og eg regner med at vi kommer på tirsdag på era,

Da snakkes vi

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6388374-da-er-fredrik-f%C3%B8dt-ein-vossing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer!! Det ble en gutt ja.. Vi drar til Voss i mrg for igangsetting. Småen vil ikke ut og Haukeland vil ikke sette meg i gang før etter 3 uker på overtid så da blir det Voss. Tviler på jeg rekker treffet på tirsdag, men kommer sikkert på neste.. Kose deg masse med din lille prins:o)

Klem Kathrine

tusen takk jenter, for alle gratulasjoner, dere er så snille

Vi har vert ute på vår første trilletur, litt rart det. Men såå koselig, og med ein stolt pappa. No koser vi oss heime, sover og spiser.

Til deg kathrine lykke til på voss, du vil i all fall liker deg der, det gjorde i all fall eg. Masse lykke til

Skal prøve å komme meg ein tur ut i morra til deg anita, men kan ikkje lover noko. Men kommer på era på tirsdag, tenke eg.

klem Caterina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...