Gå til innhold

Bekymret..

Tuppen&Lillemor

Anbefalte innlegg

Er 11 uker på vei,og siden jeg ble gravid har jeg merket veldig godt at det har vært stikking i magen.Det har også vært strekking-vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..Den siste uken har jeg ikke merket noe,betyr dette at det er noe galt eller er det helt normalt?

Håper det kanskje bare er bebbisen som vokser litt i rykk og napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine "stikkinger og strekkinger" forsvant i sist uke, men dette er visst helt normalt sies det. Jeg er nå istendenfor mye mer kvalm og har begynt å kaste opp:-(

9+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ca like langt som deg. 12 uker. Har termin 7 april. enn du da? det du har hatt med strekkinger er helt normalt. livmora utvider seg. jeg har hatt veldig mye av det. det er blitt mindre nå,men har fortsatt endel. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal være så bekymret,man tenker altfor mye og ikke alltid så positivt.Skal heldigvis til legen i neste uke,så da regner jeg med at jeg får noen svar.

Takk for svaret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen termin er 5.april,men legen min sier 12.april så da er det jo bare å vente å se.Du har termin på mamma`n min sin bursdag:)Vet at det er helt normalt med strekkinger,men det ble så brått borte så det var det jeg synes var litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...