Gå til innhold

Jeg er så redd..... :(

Anbefalte innlegg

Siden i helga har jeg hatt en del utflod som har vært lys-gammelrosa på farge. Dro til sykehuset på mandag, der såg vi "lillenurket" i full aktivitet.

Livmorhalsen var lang og fin, og livmor-munnen var godt lukket. Det kunne se ut som om blodet kom fra livmormunnen, men det var veldig vanlig,- sa de.

Nå når jeg kom hjem og skulle på do, var det kommet med "blodig" farge i tuseinnlegget....og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg av redsel. Det er jo ikke noe verken jeg eller noen andre kan gjøre om det går galt...!!!

Jeg er så frustrert!! Mannen er på jobb, gutten min sitter og ser på en Gråtass-film, og jeg er i ferd med å gå fra vett og forstand. Tenk om dette skulle gå galt, da tenker jeg faktisk mer på sønnen min enn på meg selv, for han gleder seg sånn til å bli storebror...! Han snakker ikke om noe annet...Hvor vanlig er det egentlig å blø? Har dere opplevd dette? Dette går forhåpentligvis bra, det er størst sjangse for det, men man vet jo aldri :(

Jenter! Dere må sende meg mange positive tanker, og av dere som tror på høyere makter; Be for meg...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6388130-jeg-er-s%C3%A5-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. jeg har opplevd det samme som deg.våknet en natt og jeg blødde. var på legevakten dagen etter,de hørte hjertelyden alt bra sa de.begynnte og blø senere den kvelden,var på sykehuset dagen etter.blør fra livmorhalsen sa de. men babyen har det fint.går med bind nå dette er 3 uker siden.kommer litt gammelt blod er ikke farlig. må ta det med ro. jeg er kjempe redd jeg og tenker ikke på annet. mitt råd ta det rolig, må tenke positivt.klem

eg har lest at etter sex så kan du ha slik utflod og småblødninger i 3-4 dager etter...

spesielt i uke 15 til 17 for da vokser babyen fort og livmora strekkes meir og det blir meir belastning på blodkarene i og rundt livmora...

eg hadde blødning fra ei rift i morkaka og det var jo ikkje farli.. og babyen har da kjempe fint.

ring legen om du e veldi bekymra, du ha jo lov til å vere da - du ha jo ansvar for eit anna liv i magen og du kan ik vite alt siden du ikke er lege...

gjør det som gjør deg tryggest!

Mest sannsynlig er det ikke no. men ta det med ro i tiden framover.

har opplevd det samme i litt mindre skala, men blir jo kjempe redd. Legene sier det er like normalt som unormalt å blø under graviditeten. Man skal ta det med ro, og om man ikke har vondt, veldig hoven i kroppen, høyt blodtrykk, eggevite i urinen er det i de fleste tilfeller helt normalt.

Om du fortsetter å bekymre deg kan du jo forlang oftere skjekk, levere urinprøve osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...