Gå til innhold

Begynner å bli klar jeg nå..uke 38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært inne og lest litt om kjerringråd. Er det noen som har tips om når man kan prøve dette, litt tidlig i uke 38 kanskje?? Da kan det vel kanskje bli litt langtekkelig. Eller har noen andre erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :o)

Jeg er også i uke 38 - har termin 9 oktober.

Pratet med jordmor forrige uke - hun nevnte at jeg ikke måtte prøve og tro på allslags kjerringråd - rett og slett fordi det ikke er påvist om det setter fart på fødselen..Jeg innrømmer at jeg har vært inne på tanken, men tror ikke jeg gjør noen ting. Jag har svangerskaps diabetes og må bruke insulin. Og har nettopp fått beskjed om at de skal sette i gang fødselen 1 uke før termin...Så jeg får bare vente. Bor du i Bergen siden du kaller deg for puttipluttipott :o) ?? Jeg er fra Bergen - så kanskje vi møtes på føden ?? He he...

Masse lykke til

Stor klem fra meg

Skrevet

Søren å...hehe, neida. Får vel bare være tålmodig og vente. Jeg har hatt mye kynnere fra tidlig i svangerskapet og de siste ukene har jeg merket mer og mer mensmurring, så noe skjer jo. Men det kan jo selvsagt gå uker allikevel;-) Så trist å høre at du har fått diabetes, men det går vel over når du er født, eller? Håper det går bra med deg iallefall, selv om det har blitt litt ekstra...Nei, jeg er ikke fra Bergen. Skal på Rikshospitalet jeg. Men jeg fikk så dilla på den ene julelåta til puttipluttipott i juletiden i fjor, og når jeg ble gravid i januar, så bare ble det slik, hehe...Jeg har termin 12.oktober. Ikke lenge til du får se nurket nå, ikke jeg heller da, selv om jeg i værste fall kan gå til 26.okt. Men håper jeg slipper det iallefall. Lykke lykke til. Kos og klem

Skrevet

Hei

Jeg spurte min jordmor om hva jeg kunne gjøre og hun anbefalte modnings akupunktur , dette prøvde min søster og hun fødte 3 dager etterpå , så det tror jeg at jeg kommer til å prøve:)

Dette kan prøves fra uke 37.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...