Gå til innhold

Hva betyr nick'et deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt e sammensatt av mitt og kjæresten min sitt navn, nåkka såm en eventuell baby åsså vil bli ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så lite oppfinnsom, og flere nick var allerede tatt, og så kikket jeg ut vinduet og det var sol ute... kjedelig men... og så forandrer jeg pp for hver måned.

Skrevet

har lurt på om du har barn som heter Vetle :) men sønn heter også Vetle, ikke så mangen som har d navnet! :)

nydeli navn.)

Skrevet

Nicket mitt er satt sammen av navnene til de to spirene jeg har mistet i år. Linea og Eline!

Skrevet

nicket mitt har jeg fordi jeg er skikkelig glad i godis! (det vises heldigvis ikke på meg!),men jeg heter ikke egentlig Elli,bare noe i den duren da..

Skrevet

SCUBA er forkortelsen for selvforskynt dykkeutstyr..

..... og så er jeg ei jente da... -----> Scubagirl

9pp trenger vel ikke mer forklaring?

Skrevet

Heihei

Jeg er også ganske ny her! Men uansett, har hentet nicket mitt fra en bok jeg leste for lenge siden. Ikke så oppfinnsomt kanskje, men synes det høres litt fint ut da:)

Skrevet

Missymor er en kombinasjon av Miss som er katten til postmann Pat, navnet mitt som har katt i seg og mor fordi jeg vil bli mamma!

Skrevet

vel, ehm kreeemte.

mangler oppfinnsomhet.

Mitt kommer rett og slett fra begynnelsen av mailadressen min som telenor laga utifra navn/ etternavn..

Skrevet

Hei!

Tuppen er faktisk fra barneårene da jeg og min bestevennine ble kalt tuppen og lillemor...jeg fikk tuppen fordi fornavnet mitt begynner på T og Venninnens starter faktisk på L. Har da siden ofte blitt kaldt for Tuppen siden den gang. ikke verre enn det:-)

Skrevet

TussiLussi kommer fra Tussi i Ole Brumm....

Følte meg litt som han da jeg skulle begynne på med dette prosjektet her......ikke fordi jeg ikke trodde jeg skulle bli gravid, men fordi at det å gå gravid for meg er en SVÆRT ubehagelig og langdrøy affære..... spysjuk og humørsjuk i 8,5 mnd!!! Også syns jeg Tussi ligner litt på ei gravid dame når han går/vagger....'hehe*

TussiLussi, 1pp etter MA

Skrevet

frk sici:) Sicilie er et kjempe fint navn!! Dattra mi skal hete Anna Sesilie,så d er nesten da:)

Nicket mitt er en blanding av meg og sambo:)

Skrevet

Julie** for det er så pent et navn, og bestandig sagt om jeg noen gang fikk barn, ei jente, så skal hun hete det.. Men det utgår nå, for det er så mange som heter det... Vil ha et litt mer spesielt navn på barna mine;) Stjernene bak navnet vet jeg ikke hvorfor jeg skrev på.. he he;)

Skrevet

Jeg ble altid kalt for stinemor da jeg var liten, å nå ønsker jeg jo å bli mor så da ble det stine mor, stinemor var ellerede tatt, så det ble et mellomrom i navnet;)

Skrevet

Mumme kommer av min oldemor som jeg ikke nådde å treffe, men alle sier jeg ligner på:) Også er jeg født i 82.

Skrevet

nicket mitt kommer av noe jeg ble kalt av tanter, onkler og besteforeldre da jeg var liten :-)

Skrevet

Ylva heter min jente - og jeg synes det er nyyydelig:)

Skrevet

Mitt nick er det samme som kallenavnet mitt da jeg var yngre.

Tallene bak er HELDIGVIS ikke antall PP, men året jeg ble født!

Skrevet

Jeg er mamma til to jenter og kommer fra USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...