Gå til innhold

Hva betyr nick'et deres?

Anbefalte innlegg

Skiftet nick idag. Har vært her i tre år og har hatt tre nick. Har ikke skrevet så masse da, nesten bare lest. Men nå har vi bestemt oss for å prøve på en til og jeg ville derfor ha et nytt nick siden jeg ikke vil at folk jeg kjenner på ordentlig skal vite det. Paranoid, jeg???:)

Egentlig et dumt nick, jeg lengter etter en hel natts søvn samtidig som jeg vil ha en baby til? Men alt annet var opptatt....:)

Fortsetter under...

Starfire er en tegneserie figur fra Teen Titans. Hun er utenomjordisk og kaster "fireballs" dersom hun eller hennes venner blir angrepet.

Noe min mann synes passer meg ganske bra.

Snill og god, saa lenge ingen saarer meg eller mine kjaere. :)

Jeg har egentlig et forferdelig kjedelig nick, men det meste er opptatt, i alle fall de jeg (med min begrensede) fantasi kom på. Samt at jeg har pcos, så jeg tar det ikke for gitt at jeg noen gang blir mamma, selv om jeg har FORFERDELIG lyst på baby da..

Ser dere er mye mer kreative enn meg, og Sussa; Trodde det var kjælenavn på Susann jeg.... hehehe

Annonse

Yaddaline begynte jeg å bruke for 6-7 år siden da jeg "oppdaga" internett. Line er navnet mitt og Yadda satte jeg på fordi man på engelsk sier yaddayaddayadda om skravel àla blablabla. Og skravle kan jeg jo ;o)

Har dessverre ikke noe spennende historie bak mitt nick, bare dukket opp i hodet mitt når jeg skulle melde meg inn her.

Men utrolig morsomt å lese om dere andre, det er akkurat som jeg får et litt annet syn på dere; trodde jo for eksempel at Maja-mor het Maja, Alva het alva osv..... Nå er det liksom litt anderledes, men like moro her inne for det!

Annonse

Nicket mitt kommer fra en av mine forfedre faktisk, driver med litt sånn slektsforskning på si.. Kom over ei som faktisk het Aniber til mellomnavn... Jeg har stavet det AniBer fordi jeg ved en feiltakelse skrev B'n stor og har bare ikke forandret på det :) hi hi Hun het vel noe sånn som Kerstine Aniber Paulsdatter og levde på 1700-tallet! Moro med slektsgranskning altså!!

Jeg kjøpte hund for 1 måned siden. Og hadde Lucy på topp på tispelisten (oppkalt etter min forrige hund som jeg mistet). Men så ble det en gutt : ) Og da kunne jeg jo ikke kalle han det. Derfor kunne jeg bruke det her heller : ) Resten sier seg selv...

hmm..

mitt nick er en forkortelse av mellomnavnet mitt bare (som staves utrolig rart)

det skrives Sicilie og frk står jo for "frøken", derfor frk.Sici..=)

fikk dilla på "frk." da ei venninde av meg brukte det som nick på seg selv..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...