Gå til innhold

Hva betyr nick'et deres?

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare litt nysgjerrig på hvordan dere har valgt nick? Er det noe som betyr noe spesielt for dere, sier noe om hvem/hvordan dere er?

Nick'et mitt er valgt fordi jeg eeelsker å lese bøker, spesielt krimbøker da. Merrily er fornavnet til hovedpersonen i en av mine yndlingskrimserier...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6387784-hva-betyr-nicket-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Datteren min heter Maja. Trodde din også hette det MajaMor?

Lone er ei dame jeg kjente fra min ungdomstid. Jeg bodde noen år i Danmark. Hun er selvsagt derfra. Ikke mange norske jenter heter Lone, eller? Jeg het Lone31 forrige gang jeg var her inne, altså under mitt forrige svangerskap. Sikkert ingen her som husker det??

Jeg har to unger med korte navn. Det enkle er ofte det beste. Ihvertfall når det gjelder navn, synes jeg. Har du forslag til kort navn på evt nestemann?

Når det gjelder nick, så syntes jeg det var enkelt å ta et virkelig navn og sette alderen min bak. Lettere for andre å sette litt ansikt på meg da, tenkte jeg.

Annonse

Hei, jeg er ny her. Mitt nick er et uttrykk på engelsk for noen som er glad i søtt/desserter- noe jeg er :-) Ser alltid på dessertkartet først når jeg er på restaurant :-) Gøy å høre hva som er bakgrunnen for dere andres kallenavn.

Da mannen og jeg bodde i England ville vi at vår datter (hvis vi får en) skulle hete Kirsty. Men her i Norge har ikke navnet samme klang, så har ombestemt oss. Men innerst inne kaller jeg den spiren jeg mistet ifjor for Kirsty,,,

Hei :o)

Jeg kaller meg Vuggi Vuggi fordi min bestefar klarer aldri å lære navnene på oss barnebarna , så han har alltid ordnet klengenavn som han husker på oss :o)

Mitt klengenavn ble da vuggi Vuggi! (Heter egentlig Vigdis ) :o)

Han har til nå hatt 24 år på å lære seg navnet mitt , men tuller fortsatt... Tihihhi. Han er så søt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...