Gå til innhold

bekkenløsning!:( AUUUU

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å få bekkenløsning (er i uke 30)..det er såå vanvittig vondt! klarer jo omtrent ikke å gå !:( noen fler som plages med detet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der ja :-( har hatt bekkenløsning i tre uker nå... går til fysioterapi ( men har gjort det under hele svangerskapet og litt til pga nakke og rygg plager fra før ).. har du vondt hele tiden eller bare i spes situasjoner?

Skrevet

hei!:)

jeg har ikke vondt hele tiden..det kommer og går liksom! men når jeg først ahr det,varer det som regel hele dagen!:( det er så vondt og smertfullt!:(

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Jaaa :(

fikk det idag.....

har hatt vondt i "tissen" siden lørdag.. ikke noe i ryggen. også idag sa det PANG- så var jeg ute av stand til å gå..

smerten iler nedover ryggen og bena og opp igjen foran. Jeg klarer ikke gå på do alene..

Jeg ble jo spådd DEN bekkenløsninga av vennina mi siden jeg er 181 cm høy.. og jeg bare Nei nei.. har ikke merka noe til det! Jommen sa jeg smør! uke 32 nå..

AU :(

Skrevet

Har hatt bekkenløsning siden ca.15 uke, er nå 29+1. Var hos fyso i dag, fikk akutt time pga.at jeg klarer ikke å gå, må ha krykke....moro! Den timen hjalp faktisk, er litt bedr. Skal tilbake til fredag, og utover svangerskapet:) Jeg har det bak på den ene rompeballen og oppover korsryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...