Gå til innhold

Nå ble jeg såå skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde i dag at fostervannet gikk. Ble først ganske våt i trusa en gang, og skifta, og det samme skjedde en gang til. Skifta igjen da, og tok på et bind, og ringte føden. Har hatt skikkelig nedpress idag, så de syntes det hørtes ut som om at det var fostervannet. Dro dit, og de tok prøver av bindet, og også oppi skjeden, men det viste seg at det ikke var fostervannet. Kunne være den ytterste hinna på fostersekken som hadde gått, men det hadde ingen betydning. Så måtte derfor bare dra hjem igjen, og fortsette ventingen. Har hatt et bra tak i ryggen idag også, så jeg håpet at det var noe på gang, men nei da.... Ble skuffa da ja.. Hadde termin igår, men det ser ut til at jeg må vente lenger på og treffe babyen min ja...

Noen andre som har trodd vannet har gått, men så var det bare falsk alarm??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DEt samme skjedde med meg. Det rant godt i tre omganger, såpass mye at jeg ble våt gjennom buksen. På føden mente de at det bare var utflod, men slik tynn og blank utflod har nå jeg aldri hatt. Ble skikkelig skuffet, og nå er jeg to dager på overtid...arrrrg...

Skrevet

Tips; Sex og aktivitet kan faktisk fremskynde fødselen endel, når du er sååååååå moden som du..

Skrevet

My precious; hva fikk du beskjed om å gjøre da?? Bare dra hjem og vente på andre tegn til fødsel?? Det fikk i allefall jeg.. Men ble så skuffet, føler at babyen har tenkt og være der inne.. Trodde jo at det endelig var min tur.. men nei da! Men har nesten konstant kynnere, og et bra tak i ryggen.. så håper det ikke blir så alt for lenge og vente! Hvordan er det med deg? noen andre tegn til at noe nærmer seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...