~Maja Mor~ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Hadde jo en runde her om dagen, men finner ikke innlegget :-( Så da begynner jeg igjen: Mange kreative forslag her til nick.... Vel får tenke på et selv da...tenke tenke.... @nonym Hehe, skikkelig teit, I know...hjelp meg da jenter. Noen artige nick som ikke nødvendigvis har med anonym å gjøre....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Er jo bare å la fantasien sette i gang det?...kan jo være hva som helst? Babygal Ønskerspire MeandU Spirehvorerdu? Tellme Lykkeliten Minsten Ønskernurk Nuketmitt Drømmen u name it....dette tok meg 30 sek..hehe..ekke så vanskelig?
Lone35 =0) Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Hva med: "Spøkelset", "Gjenferdet", "Feigingen", "Ghosty", "Karbonaden", "Makrellitomat", "Sjømannsbruden", "Sjokoladepuddingen", "Stålampa", "Bareluft?", "Kompostbingen", "Juletreet", "KariNordmann", "Lambi", "MinniMus", "Bjartesinkone", "Dronninga", "MetteM", "Fotballidiota", "Tåfisa", "Bondekone", "Byfis", "Rampete" "GundaSwan", "Svanhildur", "Kosteskaftet", "Buskemandi", "Fjerteguri" (Puh...detta var vrient altså! he he he :0)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 eller.... fikk ikke være anonym tydligvis ikke anonym anonym...jeg? jeg er et symptom det vandrende symptomet meg og bare meg gi meg en baby
Lone35 =0) Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Lite forslag her... Det må vi gjøre noe med: DollyDuck KlaraKlok MarteMio Moster Faster Petronella Rullegardine Puppeline Luftimagen PølseiLompe PølseiBrød Camomilla Libero Tommelise Gladiguttensin Hønepus Klatten Navlelo Brystvorta Håkonsijente Bæbu JatilMage Ammetrine Kjærringa Blåklokke
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 hehe trur jeg ler meg i hel.... burde spurt deg til råds før jeg ble medlem og satte opp nick ser jeg ja... Hilsen verdens mest fantasiløse person:o)
Gjest Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Vi kanskje klarer utmerket å tenke selv..
Sussa85 - snart 2? Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 hehhe...okda anonym+..trodde du var helt hjelpesløs jeg:) beklager;) hihi
lengter daler ned i skjul... Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 men er det ikke litt morsomt å lese da anonym+.........?
~Maja Mor~ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2006 Tja, men å stokke på orda var vel ikke så lett Anonym+ Men ikke ta det så personlig da, det kan jo tenkes at det er noen andre der ute som har lyst på et mer artig nick?
Lone35 =0) Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Det er jo bare tips til dem som ikke har nicket sitt klart enda. Blir som å sette navn på babyen det! Kjært barn har mange navn, reklamerer de her på siden. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå