Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært prøver i snart 2 år, inkludert to SA. Jeg har tatt min første pergokur. Skulle ta det, selvom jeg har eggløsning, mens jeg venter på laptime. Noen som har normal eggløsning som har positiv erfaring med pergo?

Håpe, håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt normal eggløsning tidligere, men etter at vi begynne å prøve å bli gravid ville den ikke funke liksom. Egget har ikke poppet ut virket det som.

Så jeg fikk pergotime av gyn og er på min første enkel pergokur nå. Venter i disse dag EL, men den har ikke kommet helt ennå. Begynt å få litt EL-slim, men tempen er fortsatt lav. Prøvde også å ta EL-test, men den er bare negativ, noen her inne fortalte meg at EL-testen kan vise feil når man går på pergo visstnok.

Ellers har jeg ingen bivirkinger annet enn skikkelig pms liksom... Utrolig sint og vips lei meg.

Skrevet

Heisann

En tur innom fra 3.tri. Jeg ble gravid på første pergokur =0) Ble gravid med tvillinger likesågodt. Tror jeg hadde normal eggløsning....... Fant egentlig aldri ut hva som var galt hos meg. Klarte det på 17pp. Lykke til!

Skrevet

Utrolig kjekt å høre at det virkelig kan hjelpe :-)

Skrevet

Så godt å høre at det hjelper!! også tvillinger da gitt... hjelpes meg, det hadde blitt en utfordring! ;o)))

Lykke til alle pergobrukere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...