kevinsmamma Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg bare lurte på om det var mange av dere som drev å spottet en stund før dere testet positivt. (brun utflod altså).. Det er et tegn på mensen, ja, men jeg har nå spottet i en og en halv uke, og ventet mens på fredag som var nå.. Noen av dere som spottet i begynnelsen, (og trodde at mensen skulle komme kanskje???) Jeg ønsker meg selvfølgelig inn hit, men har ingen forhåpninger. Skal til legen i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg spottet i et par dager, rundt den tiden jeg skulle hatt mens. Men jeg spotter ikke til vanlig da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg har ikke spottet i noen av mine graviditeter, men det hender jeg gjør det rett før mensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevinsmamma Skrevet 20. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg spotter ikke før mens til vanlig jeg heller, men nå gjør jeg det. Vanligvis spotter jeg i slutten av perioden, men aldri før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stormgutt + soljente Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg gjorde det første gang, ikke denne. Ventet absolutt på mensen.Det varte ikke mange dager akkurat, da. Får håpe på positivt resultat for deg - du har ikke testet ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 Eg hadde litt blod, og menssymptomer akkurat den dagen eg skulle ha mensen, og fortalte (en skuffet) kjæreste at eg ikke var gravid. Dagen etter var det ingenting...og ikke i dagene som fulgte heller...nå er eg 16 uker på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå