Gå til innhold

Endelig min tur å være ruger :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

På mandag hadde vi uttak, da fikk vi ut 6 egg. Var kjempe fornøyd med det...

Tirsdag var jeg helt nervevrak, skulle ringe å høre om noen av egga var befrukta... (Det var de ikke i juni, og forsøket ble avbrutt) Og alle seks var befrukta, har aldri vært så glad før :-)

I dag hadde vi innsetting, det gikk kjempe fint. Vi hadde fått 3 egg som var delt helt perfekt, ett egg inn og to på frys. Helt utrolig.

Jeg er så glad så glad, og jeg skal nyte (så godt det går) rugetiden. Har venta lenge på den.....

Lykke lykke til alle dere andre, hvor hen du er på veien.

Stor klem fra ei hoppende gla meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med egget i magen!

Rug godt, ikke frys, og drikk varmt...!

Skrevet

Takk takk, og takk for gode råd.. Skal nok ta vare på gullegget mitt... Det er noe av det mest dyrebare nå :-)

Gratulerer så mye, du som har fått en positiv test. Kjempe kjekt. Kose deg masse, og nyt dagene som kommer :-) Kose deg masse med spiren i magen.

Klem

Skrevet

Hei!

Så bra at de ble befruktet denne gangen! Vi hadde vårt første forsøk i juni. Fikk ut 23 fine egg, men desverre ble det ingen befruktning. Har vært til uttak i dag og denne gangen var det 10. Gru-gleder meg til i morgen når vi får høre hvordan befruktningen har gått. Skal ha ICSI denne gangen. Håper å følge deg på fredag så vi kan ruge sammen.

Fint med to på frys da gitt :-)

Kos deg og slapp av i tiden framover. (sikkert lettere sagt enn gjort det ja....)

Skrevet

Wow, så bra:o)!!

Skjønner at du er glad. Fortjener det etter juni-opplevelsen!

Kos deg i rugetiden, spennende å høre nærmere om hvordan det går:o)

Klem

Skrevet

grattis som ruger:))

ha en fin rugetid

klem

Skrevet

Jeg hadde også uttak på mandag og fikk ut 8 egg og 4 ble befruktet.Ved siste forsøk ble bare 1 av 11 egg befruktet ,så jeg var veldig spent da jeg møtte opp på st. olavs i dag. De valgte å sette tilbake 2 egg fordi jeg er 39 år ,har ingen barn og ingen egg på frys.

Nå skal jeg slappe av i dagene framover.

Ett egg var 2 delt og ett 4 delt. Hva er det beste?

Hilsen

Skrevet

Baby-07?

Hvordan gikk det i dag? Har du fått svar? Krysser fingrene for at mange egg er blitt befrukta, og at det blir innsett i morgen....

Hold meg oppdatert....

Klem.

nusse 77:

Takk så mye for lykkeønskinger:-)

Klem fra meg

Ingerkodra:

Gratulerer som ruger på 2 egg :-) Kjempe flott.

Slik jeg forstod det i Hgsd i går, var det mest optimale at egga var delt i 4. Men, fortvil ikke, det er mange som er blitt gravid med egg som var delt i to også... Tror dette kommer til å gå kjempe bra, tvi tvi videre på veien. Vi får holde hverandre oppdaterte mot den store test dagen :-)

Klem

finetine:

Tusen takk for lykkeønskinger :-)

Klem på deg

Skrevet

Gratulerer som ruger Jentå.

Håper tiden flyr fort, og ender med positivt resultat!!!!

Lykke til

Skrevet

Godt å høre at det er de som blir gravid med egg som er delt i 2.

Er oppblåst i magen og har fortsatt vondt etter egguttak.Har sykmeldt meg i 2 uker og skal bare ta det med ro.

Lykke tl videre

Skrevet

Hei, Jentå!

Jammen ser det ut til at jeg også blir ruger i morgen! Av mine 10 egg var 7 modne, og når jeg snakket med dem i dag var 6 av de befruktet!!

Det var en kjempe god beskjed å få. Ser fram til i morgen, og hvis vi er heldige får vi kanskje noen på frys også.

Skrevet

Emma*

Tusen takk for lykkeønskinger :-)

Ingerkodra:

Håper det går bedre med deg nå. Du må ta det med ro og ta litt ekstra vare på degselv i denne perioden. Kose deg.

Tvi tvi videre...

Baby-07?

Så spennende i dag da, fikk du inn gull egg og fikk du noen på frys? Tvi tvi iallefall og forhåpentligvis lykke til som ruger.

Vi snakkes etter hvert :-)

Go helg klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...