frøken bibelstripp Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 hei på dere.. leste noen inlegg for en stund siden om noen som hadde vært på ultralyd hos kloster jensen i arendal.. jeg har også lyst, men finner ikke noe nummer eller adresse eller noe.. kan noen hjelpe meg her?? hvor lenge varte det og hvor mye kostet det?? håper noen kan hjelpe meg..
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hei:). Jeg hjelper deg mer enn gjerne - for mer fantastisk gynekolog skal du lete lenge etter.!!!! Jeg husker ikke helt hvor lang tid han brukte første gangen, men han tar seg veldig god tid til å vise og forklare.Jeg betaler 50 kr gangen:) Tlfnr er 37005353 Kos deg:)::)
frøken bibelstripp Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 ahhh, ringer i morgen jeg.... tusen hjertelig takk =)
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Bare hyggelig:):). Er du fra Arendal?
frøken bibelstripp Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2006 grimstad.. er du?
Snurrepippen Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Åh, kan jeg spørre deg om noe litt utenom tråden?? Vi skal feire bryllup på Sandøya til sommeren. Termin i mars, bryllup i august , så jeg må planlegge litt i god tid.. MEN, jeg bor selv på østlandet (røtter på S.øya), så noe har jeg ikke heeelt oversikten over.. Har du noe tips til en god frisør/sminkør og en flink blomsterbinder i nærområdet? ...OOOG, er Broms gode på f.eks bryllupskake?? (Eller tips om andre?)
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Jeg kan forsøke.... Til Bryllupskake vil jeg anbefale Stavelin, tidligere Arntsen.....Nyyyydelig marsipankake.). Frisører er det heller dårlig med i Tvedestrand. Den beste driver Annas salong, og heter Hanne - men jeg har hørt at hun skal slutte. Det nest beste må være Amtmannsvingen frisørsalong. Der ville jeg spurt etter Åse Hilde. Lykke til!!! Håper det var noe til hjelp iallefall:)
Snurrepippen Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Tuuusen takk!! Masse hjelp! Skal ringe snart tenkte jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå