Gå til innhold

hvem sover hele dagen???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

eg har så store probl med å finne søvn, at eg sover når eg sovne! uanset når tid på døgnet! haha! å sove er godt.. kansje anonym skulle sovet litt mer, så h*n ikke er så gretten hele dagen, å kansje får seg en annen hobby enn å plage andre, spes riga...

har hørt at glassmaling skal være interessant...

Annonse

sove litt på dagen? ehh, her er det snakk om å være våken hele natten for så å sove hele dagen. dama virker jo ikke riktig klok, kan ikke fatte å begripe hvordan hun skal ta seg av et barn med den vanen der! kanskje en ide å oppsøke psykolog, hvis du ikke allerede har gjort det. elller kanskje gaustad er noe for deg istede, det er for de som er NUTS, noe du definitivt er.

Om du lurer på hvorfor jeg ikke sover om natta, så er det fordi jeg liker nettene best, og det er mye bedre å våkne av mareritt når det er lyst rundt meg enn når det er kjempemørkt, og jeg er helt aleine, og det er ingenting på tv for å roe meg ned...har slitt med mareritt i 2 år nå nesten hver natt (og da ordentlig natt altså, for døgnrymten min passer uheldigvis ikke inni samfunnets normer, og da må jeg forsøke å sove om nettene)

Jeg synes dagene går kjempefort, men nå sover jeg jo hele dagen (sover fra 7-16...IKKE sammenhengende selvsagt, men nesten 7 timer til sammen,- noe som ikke er nok, egentlig). Men jeg er altså våken og ledig om kveldene

vet ikke helt hva man kaller dette jeg!

det er jo ikke det dette handler om! det handler om å BYTTE døgnrytme, svitsje om på hele døgnet. går ut i fra at du ikke gjør det! ungen er ikke mer aktiv på nattestid enn på dagtid. hun er jo alvorlig psykisk syk, synes synd på deg hvis du identifiserer deg med henne. nå vet ikke jeg hva slags forhold du har til denne jenta, men det skal ikke så mye til for en utenforstående å forstå at det er noe alvorlig galt med hele dama. hun virker jo ikke riktig klok. hvem er det forresten som legger ut som sin sin ustabile psykiske form i et innlegg på bim. og deretter "ler" av andre når de stiller spørsmålstegn ved den?

dette er et seriøst innlegg. synes rett og slett synd på den kommende ungen. du kan si akkurat hva du vil, men denne dama er SPRØ, det finnes ikke en eneste faktor som beviser det motsatte.

Må få sakt at den sykeste personen her inne for tiden er alle disse anonyme tullingene... Feks hun anonyme som hadde barn som var på alderen med en del her inne, altså fra 15-18 og de var plutselig i seng her en kveld klokken 9! Eller deg...

synest synnd i deg! Enten er du en dritt unge med fritidsproblem og få/ingen venner. Eller er du en voksen person med liten etisk forståelse og dårlig moral, som bør få deg et liv utenom å plage unge gravide jenter. Mangelen din på empati er utrolig lav, og det kan se ut som du er kognetivt lite utviklet eller tilbakestående.

ikke drit deg ut a..

KJÆRE VENE, jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor du har noe behov for å slenge dritt om henne ? hva faen er det a, tenk om hun har et problem da.. er det noe du kan gjøre noe med, eller ? er det noe du HAR noe med ? og hvem faen synker så lavt at de ikke engang kan skrive under med nick !!?? nei, nå gidder jeg ikke svare mer. det her er barnehagefaktor (æda bæda, hun fåkke sove om natta), så vi pe-rates, vi. hei hei.

avsluttet.

ettie, det heter kognitiv utvikling. tydelig at du verken leser psykologi eller piaget for den slags skyld. det virker på meg som om du har gått glipp av en vesentlig del i den kognitive utviklingen, nemlig hukommelse. du har ikke hørt om rettskriving eller har du bare glemt det? husk; språk=intelligens;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...