2gangs Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 E d nån som har ondt i puppan sin?? Æ har d. e jo bare 18 uka enda. men læl da.. Plutselig riv d i brystvorta. svir og e litt øm... hmmmm
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Ja, jeg har det slik. Noen ganger kjennes det ut som jeg går bar-puppa ute i snøværet, at brystvortene "iser" til og det svir skikkelig!! Samboer'n som alltid har fått kose med de får ikke være i nærheten nå!!!! Stakkar, hehe. Vondt bare av tanken jeg... Verker inni puppen også til tider.
Bellen Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg er ikke så øm i puppene lenger, men brystvortene er blitt ubehagelig følsomme. Håper det blir bedre til fødselen eller så kan det bli lite mat til knøttet. Har lest om folk som "herder" brystvortene, men jeg er bare i uke 24 og synes det er litt tidlig å evt. begynne med det.
2gangs Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 Ja akkurat ja.. De si jo at en bør herde de, men veit sannelig itj æ.. kjennes ut som da æ fikk ho første etter 14 dager.. Sår for å si d sånn.. Som sagt tidligere så tror æ d blir lite mat på knøtte hvis d ska fortsett sånn... Men e vel lurt å bynn å herd de kanskje.. aldri for sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå