Gå til innhold

Smerter i magen. Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Fikk noen litt rare smerter i magen i dag....med rare mener eg da noe eg ikke har kjent før. Stikkende smerter over hele magen og oppover mot brystet, som ble verre når eg "trykket" magen ut eller trakk dn inn og når eg hostet. Kjentes også veldig "sprengt" ut. Stikkinga var mye sterkere enn det eg har kjent tidligere, i forbindelse med at magen vokser, og som bare er normalt.

Eg hadde dette noen timer, men nå er det gått over. Eg ringte til fordmor, og hun mente eg kunne gå til fastlegen, og at det kansje var en infeksjon. Men visst det er en infeksjon, ville ikke da smertene bare blitt verre? Det er helt borte nå.

Dette varte kun de timene eg var på jobb. Jobbet på sykehuset, og oppholdt meg i en gang/rom som var "nymalt". Altså...eg kunne kjenne malinglukt, men den var ikke kjempesterk, så det må vere vertfall en uke siden de malte. Kan dette være årsaken? Siden smertene bare varte den tiden eg oppholdt meg her, og forsvant umiddelbart etterpå?

Er det noen som har lignende erfaringer, eller vet hva dette kan være og om det kan vere farlig?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6386854-smerter-i-magen-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...