bibi74 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 hva gjør dere for å få stipping? Ringer dere bare jordmor og hører om hun gjør det? Og må man være veldig moden for å få det?
Bonusmamma13 Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Det i varier fra sted til sted. Spurte min jordmor om det når jeg gikk over termin, men hun sa at det var legene som gjorde det på overtidskontrollen på sykehus. Var på den kontrollen idag (12 dager over ul-termin) men legen ville ikke gi meg er stripping fordi jeg ikke var skikkelig moden... Men dette er i Bergen og her alle særdeles vanskelig og lite behjelpelig, fikk også beskjed om å ikke regne med å bli satt i gang før 3 uker over ul.termin..
stolte Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg ble strippa forrige svangerskap på overtidskontroll på KK dag 12. Mener det var legen som gjorde det. (Uten å spørre meg!) Og sa etter på at nå vil du nok komme i løpet av kvelden for fødsel, du er så moden at dette vil gå kjapt! Gikk ennå 2 dager før fødselen starta. Dermed hadde det altså ingenting for seg å bli strippa, annet enn at det gjorde sinnsykt vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå