Lone35 =0) Skrevet 22. september 2006 #26 Del Skrevet 22. september 2006 Så godt du belyser det med utdannelsen, WeTo38. Det at ungene dine kanskje får utdannelse før deg i en situasjon hvor mor selv er et stort barn. Man mister så mye ved å få barn så tidlig, men den synsvinkelen er ungdommene ikke i stand til å se, nettopp fordi de ikke har levd lenge nok. Selvfølgelig er det stor forskjell på 18-åringer, men ... Nå kom vi tilfeldigvis inne på dette temaet her på tråden til Vesl@. Nicket hennes sier jo litt også da, og hun høres jo ganske fornuftig ut, sjøl om hun er babysjuk :0). Men jeg ville ha lånt et lite barn for en stund om abstinensene ble for ille. Da kan du nemlig levere ungen til foreldrene når du føler for en stund med vennene, ha en lesestund, en kveld på byen, eller hva det nå er. ( Huff angrer nesten at jeg kastet meg inn i denne diskusjonen, vet at mange ungjenter blir provosert og sinte :0) Men jeg mener faktisk det jeg sier så jeg gir meg her) Beklager Vesl@ at vi tok ibruk tråden din til et tema om unge mødre, det var ikke hensikten men som du vet; en lang tråd blir fort et nøste:0) Vennlig hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6386779-mange-under-20-%C3%A5r-her/page/2/#findComment-6410856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå