Gå til innhold

Heisann attpåklatt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her i dag?? Hvordan er det med deg og lille gutten? Har du fått litt mere melk?

Nå virker i hvertfall dataen igjen hos oss! Ikke noe tegn til noe som helst hos meg da... Noen kynnere men de er ikke vonde! Han var litt stille da som bekymret meg litt men nå er det liv igjen... rart... liker ikke når det blir så plutselige forandringer! Håper virkelig at han er frisk!! Har fått så panikk de siste dagene at noe skal gå galt... sikkert helt vanlig... har jo forsåvidt ingen grunn til det men tankene kom for det.. Vil så gjerne at han skal komme ut nå og at han er frisk og jeg kan ta vare på han! Føler meg liksom så hjelpesløs når han er i magen.. sutre, sutre... skjønnte du hva jeg mener?;)

skal til legen i morra da, får da også svar på strepptokok prøven... det blir litt skummelt... Å, ønsker jeg kunne føde i natt!!!!! Prøvd alle kjerringråd nå i hvertfall så jeg tror ikke på noen av dem! Hjelper i hvertfall ikke hos meg!;) Han kommer når han er klar.. Håper bare at han kommer senest i løpet av neste uke!

Til fredag har jo du termin, hehe! Heldig som har gutten din hos deg allerede!

Den dagen kommer også moren min, det blir koselig...:)

Skal en tur på jobb snart men svarer deg etterpå om du er her da??!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heeei.....gjesp....."gnikker gluggene"

joa,knærten skifter plutselig døgnrytme....zzzzz......sover 3 timer,greit det,men la meg sove i fred? å neheida....

melk? kjøleskapet er fult.....tinemelk.hehe...har ammet litt hyppig i dag,så vi får se...men jeg får ikke nok ro her,tror det er grunnen for minkinga.ikke nok med egne barn,men barnebarn å co er her hver dag.blir litt slitsomt egentlig.skifter baby i armene hele tiden.men det går vel seg til snart.

du,det var veldig rolig her siste dagene.gikk litt opp og ned med mensmurring og kynnere.så sa det splæsj....mange føler jo babyene er roligere før fødsel.di må jo hvile seg opp di også.skjønner du gruer til svaret,men det tror jeg ikke du skal.er helt sikkert greit.fikk ikke tilbud om det,så jeg var fryktelig redd noe var galt selv.husker jeg kikka grundig på han rett etter fødsel,måtte se om alt var der....å tegn på noe ala det jentene har.normalt for alle oss å føle slik.skjønner følelsen din ja =0)

skjønner ikke hvorfor alle gode råd ikke hjelper på deg jeg....har han limt seg fast,eller er han imun for kanel??hva med å låkke han med godsaker,har du prøvd det?? litt lakris kanskje???

jeg innvilger fødsel på deg i natt jeg.så bare gjør deg klar,for snart smeller det,hehe...nei,forresten,du får vente til fredag.for da får du på min termin =0) så deh...hehehe....

får besøk av helsesøster da.skal veie knøttet.gruer meg,for egentlig skulle jeg i begravelse.ei ung jente døde uventet her.3 barn ble morløse.så trist at.var kun 25år.kunne heller tenkt meg å være der,og få ta farvell.hadde en del kontakt en stund.føler meg heller ikke i form til det besøket.vil bare sove.....å være i fred.....barsel er jammen ikke helt enkelt det heller gitt...

blir vel en feiring alikavell.to uker er jr,og temin....må vel feires med farris....blæh....

ja,å da får du besøk ja...blir morro det.hadde jo vært noe hvis du kunne ta imot henne med baby i armene.så jeg bestemmer herved at du natt til fredag setter i gang fødsel.kl 24.00 får du bare presse på.å denne gangen ber du lillegutt høre etter!!!! =0)

kommer innom igjen.guttungen skal på msn å prate med kjæresten,hehehe.....søte disse turtelduene.

hv

Skrevet

Uff, så fælt med hun jenta! Hun var jo så ung... Ikke greit når sånt skjer!

Bra at du ikke gir opp ammingen da! Gruer meg skikkelig til amminga jeg... Er så redd for at jeg ikke skal få det til! Har i tillegg så dumme brystvorter... den ene er helt flat og den andre bare litt ut... de sier jo at de kommer vanligvis ut i svangerskapet men det har de ikke gjort hos meg da...:(

Høres ut som du har masse å gjøre hjemme ja! Da må du ikke glemme å hvile deg innimellom da!:) Blir spennende å se om lille thor har lagt på seg da!

Godsaker har jeg prøvd, det virker IKKE! Har spist så mye av det gjennom hele svangerskapet, hadde vært rart om det skulle gjøre susen!;)

Ja, hadde ikke gjort meg noe å føde i natt eller natt til fredag altså! men jeg er nesten litt innstillt på å gå over...

Mamma hadde nok blitt veldig skuffet om jeg skulle føde før fredag for hun skal(om hun rekker) være med på slutten av fødselen!:)

Ja, sikkert helt normalt å tenke slik men er jammen ikke lett å bare slippe løs gleden... Har så lyst å bare glede meg men er litt redd for at noe skal gå galt... herregud, begynner jeg å bli depressiv tro??;)

Skrevet

ja,det var en tragedie hele greia.så ung,og liver fremmom seg.....

gir ikke opp jeg,men bare nesten,hehe...hvis du ikke stresser,men prøver deg frem,så går det som regel bra.jeg har en sånn innovervorte,men den ordna seg da jeg fikk prøve på min måte.

før skulle vi stimulere vortene fra ca uke 27,men nå sier di jo dette kan fremkalle rier,så da får man jo ikke fiksa det før fødsel da...er så mye nytt om alt nå,i forhold til før.følte meg som førstegangsfødende.måtte jo spørre og grave om alt,hehe...

men du får god hjelp med ammingen,så ikke gru deg nei.dessuten,skulle det bli problem finnes det slike plastknopper å sette på.da lærer babyen seg å suge skikkelig frem til han tar den ekte varen.jeg fikk aldri til å bruke den jeg da...men så er jeg fryktelig vanskelig,hahahaha.....

her er et mas uten like,og jeg får ikke gjort en dritt....i morgen blir en jævlig dag...må vaske,rydde og sjaine opp her...gruer meg enormt..

kjenner ikke jeg har energi nok.men etter litt søvn ordner det seg vel.

rett å innstille seg på overtid.gjorde det jeg,og vips...FÆÆÆÆRDI....HEHE

vi tar sikte på helga,hva? så har vi et mål å se frem til,og til å bli skuffet over....sammen....er nesten like utolmodig som deg jeg,hehe.

så hun skal være med?? ja da bør du jo knipe igjen,ikke prøve alt av kjerringråd...å nei.ingenting går galt,eller er det.du må ikke tenke sånn.lett for meg å si som gjorde det selv,men hadde det vært noe galt,ja så hadde di sett det på ul.jeg trøsta meg med det,og fikk rett.

ikke rart du tenker sånn.mange hormoner og annet tull som herjer vilt for tiden.men når du har gullungen i armene er alt glemt.helt sikkert.

da får du andre ting å bekymre deg for....nok mat,kaldt,gjør man ting rett,osv....hehe,litt av en trøst...

Skrevet

Heia attpåklatten..sorry at jeg forstyrrer tråden din...:) takk for støtten inne på tråden min...husker at du også hadde en litt liten baby..skal prøve å ikke bekymre meg så mye...men føler til nærmere termin jeg er til reddere er jeg for at noe skal gå galt med henne...har forresten prøvd både din kanel grøt og fertilas sjokoladedrikk med kanel...lager noen skikkelige kynnere men ikke no mer hos meg....kos deg videre med babyen din og det nye barnebarnet ditt...

Skrevet

god tur til legen da =0)

håper han gjør noe hokuspokus....men etter det jeg husker er han av den typen som...."nei,det kan vi ikke"......

må få høre hvordan det går ja =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...