jostedalsrypa Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 var på ultralyd i dag :-) etter at jeg har blødd mange dager var jeg i dag på ul. såg det lille vidunderet på 8 uker. hjertet slo og det hadde det helt flott sa legen. han sa og at han ikke visste hvorfor jeg blødde, og at jeg kanskje kom til å blø litt fremover uten at det såg ut som det var farlig. puster lettet ut så lenge :-) ha en strålende dag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Ville bare si gratulerer jeg=) Selv om jeg ikke hører til 1 tri.. Sånne historier er alltid så koselige. Det kan gå bra selv om man blør litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 så bra og høre.Slapp av og kos deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jostedalsrypa Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. september 2006 takker for hyggelige meldinger:-) det er kjempekoselig. nå skal jeg bare slappe av og nå begynner jeg å føle at jeg kan glede meg. håper og at jeg med dette kanskje kan roe ned andre som blør. ha en flott dag dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå