Gravid... igjen =) Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 var hos legen i dag, gikk helt greit, men må tilbake i morgen med ny urin prøve, ikke noe gøy det... Men fant nå ut at jrg faktisk var 10+6 uker, ikke lenge i gjen til 2 trimester... jippi bare håpe alt er ok i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Så gøy at du var lengre på vei da =) Hvorfor må du tilbake med ny prøve egentlig, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid... igjen =) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2006 på urinprøven viste at jeg hadde sukker... så tilbake i morgen med ny prøve.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Kjedelig, får krysse fingra for at det ikke er diabetes da. Men sannsynligheten for det er vel forholdsvis liten selvom man skiller ut sukker o urinen under graviditet. Eller er det jeg som har m,isforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid... igjen =) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 20. september 2006 er ikke helt sikker selv hvordan det er.. får jo høre i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 Lykke til ihvertfall!! Krysser fingra for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid... igjen =) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 20. september 2006 ja takk skal du ha =) bare håpe alt går bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå