Gå til innhold

Fjerning av horomonspiral, hvor lang tid???

Anbefalte innlegg

I overmorgen skal jeg fjerne min horomonspiral som jeg har hatt i 3,5 år nå.

Lurer så innmari på hvor lang tid d vil ta og bli gravid, hvis vi er ivirge? :)

Og, jeg gruer meg... Noen som kan fortelle meg om det gjorde vondt å ta den ut? Såvidt jeg orker tanken, håper jeg greier å mote meg opp til å gå til legen når jeg har time...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg hadde siste dag med mens da jeg tok ut hormonspiralen, og rakk ikke å få ny tr før spiren satt. Var vel kanskje av den heldige typen, men det gikk i hvert fall fort.

Det var ikke vondt i det hele tatt å ta den ut, jeg måtte spørre om den var ute, for jeg trodde legen bare hadde romstert litt. Det er ingen grunn til å bekymre seg i hvert fall.

Lykke til, må få høre åssen det går med deg fremover.

Hei, jeg fjernet min 9.aug.. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt, gikk fort og greit. Fikk tilbake TR 5 uker etter...på dagen! Vi prøvde ikke så veldig i aug. Men prøver litt nå i sept.. Lykke til! Ikke tenk på det, det går bra.

Hmmm...

Jeg har litt mensen nå... Litt fordi jeg ikke har noe særlig blødning pga horomonspiralen, har såvidt begynt å få litt mensen nå etter 3 år uten :)

Regner med siste dag er omtrent i morgen el overmorgen, første dag var lørdag el søndag...

Så da skal jeg i teorien kunne bli gravid ila de neste 14 dagene en el annen gang Hehe...

Med en god porsjon flaks i hvertfall... :)

Tror jeg skal ta noen paracet før jeg drar til legen, kanskje de hjelper på psyken i d minste...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...