Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 vi får et lite knøtt rundt 5.desember, har vært i full jobb før jeg ble gravid, skal ha et år med 80 % lønn. men nå til våren er det stor sansynlighet for at vi flytter, ¤Er jeg pliktig til å informere arbeidsgiver, at vi skal flytte? og når? (skal si opp jobben uansett, når permisjonern nærmer seg over) ¤Når bør jeg si opp jobben? og har det noe betydning for permisjonen? er et firma med mye tull... og jeg gleder meg til å bli "kvitt" dem... tusen takk for alle svar:)
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 okej, var borti anonym knappen der.. var ikke med vilje:)
Kristannaa Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 jeg vet ikke det med flyttingen,men ei på jobben min fikk baby i januar,og sa opp jobben i juli..så det skal ikke ha noe å si for pengene vil jeg tro..
Møøø Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Har ingenting å si for pengene dine når du sier opp, da får du penger fra trygdekontoret i stedet for arbeidsgiver. Så da sier du opp når du vil, senest 3 mnd før du skulle begynt igjen. Bare pass på at du får all den ferien du har rett på (regner med at du har 5 ukers ferie opptjent neste år). Den perioden du oppgir til arbeidsgiver at du skal ha ferie får ikke arb.giver penger fra trygdekontoret. Men du kan jo ta ferien i januar og si opp etterpå... Pass og på at du får 100% og ikke 80% lønn de ukene du har ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå