Gå til innhold

Beatek-t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

merker egentli ikke noe forskjell fra i går jeg. tror ikke jeg fikk så mye energi. er fortsatt trøtt å sliten, Men kanskje det blir bedre vist jeg får tanten min til å sende en gang til. Har fått 2x30 min, bør jeg få en 3. gang også da for at det skal ha noen virkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at hun bør behandle deg 3 ganger, ja, for å ivareta den prosessen som kroppen din er i gang med:)

30 minutter bare? Jeg bruker å behandle en time jeg, da, når jeg har personen på benken min - det tilsvarer det samme som 15 minutter med Reikienergi-sending... Vet ikke hvorfor du får 30 minutter...?

Reiki har virkning umiddelbart, uansett om du kjenner det eller ikke:)Reiki trekkes dit ubalansen din er størst, og husk at Reiki virker på 5 plan, og hvis ubalansen din f. eks sitter på det mentale plan, så kjenner du det kanskje ikke så godt i kroppen din... Jeg bruker å sammenligne det med å gå til fysioterapaut je, man må regne med noen behandlinger før man kjenner at det virker skikkelig:) Enkelte kjenner det umiddelbart, noen kjenner det ikke så godt, men Reiki virker uansett:)

Klæm

Skrevet

ååååå da so.... ho e vel kanskje ikke så godt inne i det enda ho da.... får be ho sende litt ekstra til meg da:) blir dere sliten av å sende? er d noen belsatning på noen måte?

Skrevet

Hun er sikkert kjempeflink hun, det var ikke det jeg mente, men skjønte ikke at hun behandlet deg i 30 minutter bare...? :)

Man bruker energi på å sende til andre, ja, men det er ingen belastning:) Jeg synes det er kjempeinteressant og artig:) Det er den beste jobben man kan ha, synes jeg da:) Har brukt mange år og mange tusen kroner til å utdanne meg og få erfaring:)

Synes Reiki er Topp:)

klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...