Gå til innhold

Jaja, da vant dere da jenter

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns også det er synd anonymknappen er borte. For det var det eneste som gjorde denne siden bedre enn andre "babysider" som jeg har vært på.

Og til alle de som er så hysteriske imot alle som ønsker være anonyme:

Jeg har sett flere negative og utrivelige innlegg imot anonyme generelt enn jeg har sett av anonyme svar som skal være utrivelige...men nå leser jeg ikke alt her inne...

Jeg har vært her lenge. Altfor lenge. Kommet tilbake flere ganger. Helt ufrivillig.(har bare vært på kortvarige besøk på 1 tri)

Og stemningen er så forandret her inne. Det har ingenting med de anonyme å gjøre....

Annonse

Det er bra at den er fjernet. har vært så mye kvalm her inne, de aller fleste vil ha den fjernet. det jeg synes vi kan få ordnet er at vi får et anonymt forum. Det har de på mammanett og det funker kjempebra. Er selv innom der og svarer anonyme :-)

Hurra!!! Vi vant!!!

Når jeg kom hit for ca 4 mnd siden....var det ingen utrivelige svar her...hverken fra anonyme eller andre...men SÅ begynte de anonyme å være frekke..og da ble hele stemningene her inne ødelagt....etter min mening....mulig d er bare en anonym som har vært ekkel jevnt over..men da har denne anonyme ødelagt for ALLE andre....sånn er livet....noen skal alltid ødelegge...selv syns jeg det nå er befriende å kunne skrive om meg selv uten å bli hetset av anonyme. HÆRLIG er det...sorry...men sånn føler jeg det....det er ikke bare for meg å overse alle de frekke svarene..d er ikke så enkelt.....Og om du heter anonym eller anonym+ så er d jo INGEN som kan vite hvem du er lell?...er du redd for at noen skal kjenne deg igjen så får du la være å legge ut om privatlivet da?...ekke værre...

HURRA KRISTY!!!

MEN det er ikke vi som vant egentlig, det var ikke vår avgjørelse. Dette er et spark bak til de idiotene som har misbrukt anonym knappen, det er de som har ødelagt for de "snille" anonyme! Webmaster og babymedia var enige med oss!

JIPPI!!!

Syns det er helt fantastisk at man ikke kan si sin mening uten aa maatte benytte seg av en anonym-knapp.

Noen her inne some vet hvem jeg er?

Hvor jeg kommer fra?

Nei, ingen.

Og hva gjoer det meg til?

Ah... anonym for enhver av dere som leser dette.

I hvilken verden lever dere i, hvor ingen er uenige med dere, alle er bare hyggelige naar de svarer dere og hvor alle er bare hyggelige?

I hvilken verden skal DERE oppdra deres barn?

I den verden hvor alle er bare snille og gode, eller her ute i den virkelige verden, hvor man maa ha ben i nesa og ryggmarg for aa overleve?

Dersom jeg ikke hadde hatt ben i nesa og ryggmarg nok til aa ta i mot dritt fra den kant som det kommer, hadde jeg aldri opplevd 20 aars dagen min.

Dersom man maa gjemme seg bak en anonym-knapp for aa si sin virkelige mening her inne, er det garantert ikke et forum for meg.

Trodde det var virkelige mennesker her inne, jeg...

Vi har vel "silt" ut disse menneskene nå, starfire....

Spennende å se hvordan dette blir... Er det noen som fremdeles er stygge, sender vi link til innlegget til moderator og de vil kunne slette innlegget og i noen tilfeller utestenge vedkommende....

Hvorvidt man vil oppdra barna sine til å "ha ben i nesa og ryggmarg for aa overleve" har vel lite med en anonym-knapp i et forum å gjøre. Man er ikke et svakt og dårlig menneske fordet om man ønsker å til tider velge å skjule sin identitet nå man lurer på noe.

Poenget er vel ikke å bare få hyggelige svar, det er det vel ganke tydelig at man ikke gjør her inne. Poenget er vel at når man tilbringer en del tid inne på et slikt forum og plutselig har lyst til å stille et spørsmål som kan være avslørende på en slik måte at man faktisk kan bli gjenkjent så kan det være deilig å ha muligheten til å være anonym.

Jeg forstår at anonyme som svarer ekkelt bare å være ubehagelige er ikke greit, men det gjør faktisk fler med nick her inne også.

Det er faktisk ikke slik at anonym er det samme som å være slem. Og ja, jeg endret nicket mitt for anledningen fordi jeg ville være anonym, ikke fordi jeg ikke er et virkelig menneske...

Annonse

Som jeg sa tidligere...de som er redde for å bli gjenkjent får bare la være å legge ut om privatlivet sitt da...man kan ikke bli gjenkjent fordi man stiller spm uansett....de FLESTE jenter som prøver å bli gravid sitter med de samme spm....

Det er når folk legger ut private detajler om seg selv at de kan bli gjenkjent...

Jeg syns det er bedre at dere som ikke vil bli kjenkjent er litt forsiktig med hva dere legger ut (evnt skifter nick ofte som er VELDIG LETT) enn at vi som faktisk syns det er greit å bli kjent med hverandre her inne skal bli plaget med ekle anonyme:)

klem:)

Jeg syntes at det fremdeles er feigt å ikke kunne klare å signere med nick. Det er da ikke noen som kristiserer deg eller på noen måte finner ut av hvem du er ved å stille et spm!!

Jeg har blottet meg veldig her med å være åpen, men det er da ingen her som har PEILING på hvem jeg er??!!!!

Jeg er trygg på meg selv og trenger ikke å gjemme meg bak fiktive nick eller anonym for å stille spm... Men som sagt før, det er mange med dårlig selvbilde der ute!

Håper vi kan la denne diskusjonen ligge nå, webmaster var enige med oss, så klag til henne!!

For det foerste er det vel ikke de anonyme med sp.maal som kan avsloere hvem de virkelige er som er aarsaken til at anonym-knappen er borte.

Den er vel borte fordi noen brukte anonym-knappen for aa svare et innlegg med negativ/krass tilbakemelding.

Det aa stille spoersmaal har aldri vaert et tegn paa svakhet, heller det motsatte.

Beklager hvis det kom utydelig frem hva jeg mente. Det var slett ikke hintet mot de anonyme med spoersmaal.

Poenget mitt med ryggmark og ben i nesa var at naa som anonym-knappen er borte, vil mange unnlate aa si sin mening rett ut uten hyggelig innpakning, i redsel for aa bli utestengt. Pga dette lager vi et forum hvor alle er snille og ingen sier sin mening dersom deres mening kan saare andre. Henspeiler det DIN verden?

Hvor alle er snille og ingen sier sleme ting som saarer?

Ikke min... og det er i min verden jeg skal oppdra mine barn.

Og det var DET jeg mente med ryggmark og ben i nesa.

Hva med de som proever aa bli gravide, men ikke vil at noen i omgangskretsen skal vite om det?

Jeg har ikke daarlig selvbilde, men gjemmer meg bak et fiktivt nick fordi jeg ikke vil at familie og venner skal vite at jeg og kjaeresten proever aa faa barn.

Kan vaere mange aarsaker til aa bruke nick som ikke avsloerer hvem du er, vettu...

Nå misforstod du meg....Jeg tenkte på denne "anonyme" her som brukte et annet nick enn hennes eget for å skrive det hun gjorde her :-)

Jeg har også et nick som ikke forteller hvem jeg er, jeg heter ikke Maja...

Skjønner hva jeg mener?

Jaja....Det er vel ikke noe poeng i å diskutere dette lenger? Admin på disse sidene var ikke inn her jevnlig og kastet ut de som var ekle....resultat: enklere for dem å bare fjerne anonym knappen.

Syns det er godt jeg....at jeg kan skrive ting...ang følelser og slikt..uten at en som må gjemme seg bak anonym kan svare meg frekt og gjøre dagen min enda værre.....:)

SOm du sier startfire: det finnes ikke noe verden der man ikke en gang vil oppleve krasse svar osv..men er det ikke litt godt med ett fristed hvor man slipper slike nedlatende mennesker? .....d syns jeg...

Her er et tips dersom krasse svar og drittslenging gaar inn paa deg.

Se for deg et skjold som omringer deg ca 30-40 cm utenfor kroppen din.

Ingenting som du ikke oensker velkommen inn i ditt omraade kan trenge gjennom skjoldet ditt. :)

Mitt skjold et blaatt!! :)

Det funker for meg... har brukt det trikset i mange aar.

Helt siden barndommen da jeg ble mobbet hver dag paa skolen. La dette besyttende skjoldet rundt meg da jeg var liten og har hatt det siden.

Det jeg ikke slipper gjennom skjoldet mitt, kan ikke saare meg. :)

Hoeres enkelt ut, men jeg visualiserer hver kveld. :)

Dersom du har sett Charmed, saa bruker/brukte Wyatt samme skjold mot ondskap og farer. :)

Kanskje lettere aa se for seg dersom du har sett Charmed.

hehe..godt råd:) Får prøve det...

men jeg føler at jeg slepper ned denne veggen her inne på bim..for her vi samlet om samme følelser:) Alle har vi like stor lys på babyser....og da er det lett å vise for mye følelser...desverre...eller?

Jeg er selv blitt mobbet en del....uten noen spesiell grunn...er vel det at jeg er lav og alltid har vært rund...pga av dette er jeg spesielt nærtagende til mennesker som alltid skal kritisere....vet ikke om dette er noe jeg kan gjøre noe med....vi får se....

Tankens makt er fantastisk.

Men det er sant som du sier... her inne er det sikkert lett aa vise for mye foelelser og spesielt siden man er i en saarbar situasjon.

Dersom du er fornoeyd med deg selv som du er, hvorfor la andres mening om hvordan du burde vaere saare deg?

Siden du er her inne regner jeg med at du har en mann som er glad i deg for den du er.

Det tok laaaaaaaaaang tid foer jeg fikk inn i topplokket at min kjaere faktisk synes jeg er utrolig flott og sexy som jeg er, med alle mine ekstra kilo. Men det faktum at han ikke klarer aa holde fingrene fra meg (pluss at han kaller meg sexy girl) har endelig faatt meg til aa innse at han liker MEG. Akkurat saann som jeg er NAA. Ikke saann jeg ville vaert dersom jeg var 15kg mindre.

Overalt blir vi runde jenter bombandert med at vi maa slanke oss, vi er ikke flotte, vi er ikke sexy... bla bla bla.

JODA, DET ER VI DET!!!!

Baade du og jeg har en mann som liker vaar myke runde rumpe, vaare store bryster og elsker oss for den STORE jenta vi er.

Baade du og jeg er bevis paa at man kan vaere elsket selv om man er rund og god.

Saa ikke la fremmede mennesker saare deg.

De betyr ingenting for deg.

Klem fra meg. :)

:) godt å høre at jg ikke er alene da...

Men avogtil blir jeg usikker på om han egentlig ønsker at jeg skaø være tynnere..ja faktisk...men IKKE pga av noe han har sagt eller gjør...eller viser...det er i MITT hode problemet ligger...

Ta denne tanken: Jeg var syk i en periode og vekta mi gikk opp veldig på kort tid..fikk stygge strekkmerker på magen....etter det har jeg f.eks ikke badet offentlig....så nå tenker jeg at den dagen jeg har født vil jeg ikke bry meg såå hardt om det lell...naturlig å få strekkmerker under graviditet..og når jeg har ett lite nurk å ta med på stranda så driter jeg i hva andre mener....latterlig tanke..jeg vet..men sånn tenker jeg...

slitsomt....

:)

Selvfoelgelig er du ikke alene. :)

Jeg tror problemet ligger i at vi runde jenter har en fiks ide om at vi ikke maa vise for NOEN at vi ikke alltid er superhappy fordi det selvsagt betyr at vi er ulykkelige fordi vi er overvektige.

Noe som selvfoelgelig bare er noe forb***a tull. Vi har da like stor rett til aa ha foelelser som alle andre. :)

Strekkmerker... tro meg, mest sannsynlig ser ikke kjaeresten din dem engang. Spoer han, det gjorde jeg. :)

Svaret var; "Har du strekkmerker? Hvor da?", hvorpaa han selvfoelgelig maatte se selv.

Vi har hatt mange samtaler om kroppen min, fordi jeg (som du) har tillagt han mange tanker i mitt hode. Og der ligger kluet... I MITT HODE.

Som kjaeresten min sa: "Kjaere, jeg er ikke ansvarlig for de meninger du i ditt soete lille noen ganger forstyrrede hode tillegger meg, og du kan ikke vaere sint eller skuffet for det."

Dette var etter at jeg asloerte for han at han syntes jeg burde slanke meg. Noe han aldri har sagt. Det han HAR sagt derimot er dersom JEG vil slanke meg, skal han stoette meg. Dersom jeg IKKE vil slanke meg, skal han stoette meg like fullt. :)

Godt aa ha noen som er paa min side UANSETT.

Er det rart jeg elsker han?

TRO DU MEG...mine strekkmerker VISES..de er STORE og rød lilla...det var typen som først fikk meg til å syns de var jævli..han sa han syntes SYND i meg fordi jeg hadde slike merker på magen..og lurte på om de noen gang ville forsvinne....mannfolk er ikke alltid like omhyggelig med hva de sier..men dette såret meg veldig...han skjønte derimot ikke at dette hadde noe med vekten min å gjøre:)

Sambo sa d samme til meg som din til deg: om jeg vil gå ned i vekt vil han hjelpe meg...men han syns ikke det er stygt..og han ser ikke forskjll på meg nå og da vi var nyforelska....selv om jeg veier 10 kg mer nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...