TKH71 & Halvor :-) Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 I dag har jeg 50 dager igjen. Jeg er forkjølet og slapp og lei av å være sliten... MEN vi har endelig bestillt vogn og masse babyutstyr. Vi har ikke kjøpt noe før nå, så det var vel på tide. Det ble en stilig, rød Mutsy... Gleder meg til å få alt hjem! Ha en fin dag, jenter!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Grattis med 50 dager og innkjøpene:) Jeg har 59 dager igjen jeg, men har stort sett handlet inn alt jeg trenger:) Er også forkjølet..tar ekstra på nå som jeg er gravid synes jeg.. i natt sov jeg ingenting..er helt utslitt... er fjerde dagen jeg er syk og synes bare jeg blir verre egentlig.. håper det går over snart... er sliten...
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Nei, hva er det jeg sier.. jeg har 56 dager igjen til termin ikke 59!!!!
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2006 Hei Kab! Jeg føler meg bedre nå. Det var jo ikke så lenge siden sist jeg var dårlig. Tror vi har dårligere immunforsvar nå som vi er gravide. Vi var hos jordmor i går og så på video om fødsel. Det begynner å nærme seg nå... Det hadde vært koselig med et treff igjen snart! En liten kafè-tur? God bedring! Kem Tonje
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2006 He he... Selvfølgelig skulle det vært klem, og der var navnet mitt og, gitt! Ja ja... Surrehue. ;-)
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Er vel bra igjen jeg også nå, men er tett i nesa da, så må bruke nesespray om natten. Har ikke vært syk før nå i svangerskapet...så sånn sett har jeg vært heldig... Har du noe bilde av den vognen du har kjøpt eller? eller en link til en nettsiden eller noe? Vi har vært og hentet vognen vår i dag..den er så fin atte Treff ja.. ser det er satt opp et kveldstreff den 29 sept, men kunne tenkt meg å ha et på dagtid jeg da:) Jeg er jo hjemme alene hele dagen så synes det er greit å ha noe å finne på da også.. kjeder meg litt om dagen, men ,men... popkind nevnte noe om at Nina24 og Emil kunne tneke seg en luftetur snart..så kan jo tenkes at vi slenger oss på da ikke sant? Ellers da? Har du handlet inn det dere trenger? Her er det jeg har handlet inn så langt..mangler ikke så mye nå..bare litt småtterier.. Herrejemini så mye man trenger! Min liste foreløpig: *Ammepute (kid 129,-) *Babypledd (kid 49,- 60% avslag) *Akta graco trille(799,-) *Bag til OTH vogn (brukt halv pris 900,-) sort + regntrekk *Madrass til vugge m/stoff til å sy treff selv (70,-) *Tisselaken 50x70 (barneverden 59,-) *Tisselaken 70x100 (barneverden 89,-) *2 Jerseylaken til vugge (barneverden 49 pr stk.) *Vugge (arvet gjennom generasjoner) *Dundyne til vogge og vogn 65x80 (Fru Lyng 199,- 50 % avslag) *Helseteppe 2 stk, et lysegult og et lyserosa (Hansen & Dysvik 50 pr stk). *Sengesett til vugge (Fru Lyng 99,- 50% avslag) *Sengesett vugge (Hansen & Dysvik 198,-) *Fått 1 sparkebukse og en pyjamas, smekke og en strikket jakke. *One Tree Hill Urban Jungle vogn ,sort(Fru Lyng 5699,-) *Stelleveske One Tree Hill, sort (Fru Lyng 699,-) *Ny stellematte til brukt stellebord (Babyshop 299,-) *Bodyer 6 stk i str. 56 (Diverse butikker ) *2 ullbodyer i str.60 og 62 (Cubus og H&M) *Snekkerbukse+body (gave fra Toril str. 56) *Sparkebukse+ body (H&M str. 50) *cordbukse (H&M str. 56) *brun velourbukse (lindex str.56) *2 tynne luer (H&M str. 56) *3 par sokker (H&M og Lindex) *Gas-kluter 18 stk. (9 gul kant og 9 m rosa kant) (Princess 60,-) *Vippestol (arvet) *Stellebord med badekar under (arvet) *Bæremeis (arvet) *Sengetøy (arvet) *Himmel (arvet) *Div flanellshåndklær og tepper (arvet) *Hentedress i hvit foret velour med bamser på (Cubus 179,-) gave *2 smukker i merket NUK i hvit og rosa (Babyshop 49,50) gave *2 pyjamaser i str. 50 (H&M 50,- pr. stk) gave *Badehåndkle (Babyshop 149,50,-) gave *Body i str. 62 (Babyshop 39,-) gave *3 par sokker hvite i str. nyfødt (H&M) gave *1 par sokker med mønster i str. nyfødt (Fru Lyng) gave *Sprinkelseng i hvit fra Ikea (Kjøpt brukt på finn.no 300,- som ny!) *Gaz gulpekluter 6 stk. 40x70 cm (Bogerud 59,50,-) *Fleecelue i rosa str.41(1-3mnd) (Bogerud 109,-) *Ammeinnlegg i ull 2 tk. (Babyshop129,50,-) *Ammeinnlegg i bomull 3 stk. (Babyshpo 139,50,-) *Tåteflasker 2 stk. ac typen Avent (Babyshop 109,50,-) *2 stk. ammebh`r (Lindex 169,- pr. stk.) *Bleier new born + 4-8 kg (Rema 1000) *Reisetannbørste- kit til barselopphold (Rema 1000) *Boxere til barselopphold 3 stk. (Lindex 119,-) *Madrass til sprinkelseng (Ikea 255,-) *Overmadrass til sprinkelsengen (Ikea 129,-) *Fleeceteppe i rosa med mønster (Ikea 49,-) *Sengekant/beskytter i rosa m/mønster (Ikea 129,-) *4 håndkler i 50x70 offwhite (Hansen & Dysvik 111,-) *2 badehåndkler i 50x100 offwhite (Hansen & Dysvik 99,-)
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2006 Hei Kab! Ja, vi slenger oss med på dagtid. Jeg er også hjemme og kjeder meg... Du har jo virkelig fåttt shoppet masse! Vi er bare i startgropa enda, vi. ;-) Sjekk: http://www.mutsy.com. Velg colours og sport, så kommer du rett på den røde vognen vi har bestillt. Gleder meg til å få den i hus! En liten lekkerbisken! ;-) Nå skal vi lage litt god mat. Samboeren har bursdag i dag, så vi skal kose oss litt i kveld. Vi snakkes! God helg!
Elin -77 Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 samme som meg då ) vi får slå følge med kvarandre og holde kvarandre oppdatert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå