Øydis Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Hei alle sammen! Går herved tilbake til bli gravid. Våknet i natt av vondt i magen. begynte å blø. Etterhvert utover dagen ble det ekkelt med blodklumper osv. Regner det som sikkert SA. Kommer jeg tilbake igjen i vanlig syklus etter dette, eller tar det lang tid før jeg kan lage barn igjen? Må jeg til lege eller kan jeg bare gå på igjen med friskt mot siden det var så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 hei...det var fryktelig trsit..men da var det nok ikke meningen denne gang...huff...ring legen du...best å være sikker på at alt er ute å sånn..så sier legen når du kan begyne å prøve igjen..men er noen uker til..*trøste* MEN...det går nok bra skal du se...lykke til videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UngVoksen-over termin Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Nei og nei så trist!!! Jeg fikk kramper i går, som rier, og mørkt blod... men i dag var det ikke blod. Har vært hos legen og tatt blodprøver. er også i 5 uke. Gråt som bare det, så jeg forstår hvordan du må ha det. Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Hei, jeg hadde også en SA natt til å går, i 8 uke. ..ikke noe gøy! Du bør gå til legen for å sjekke at alt vev er borte. Legen på sykehuset mitt anbefalte at en ventet til en har hatt en normal mensturajon (som ofte kommer 4 uker etter en SA) før en forsøkte igjen, for å være sikker på at alt har normalisert seg der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå