Gå til innhold

Vi har tatt bort anonymknappen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

syntes det er litt dumt med tanke på at det faktisk er noen seriøse anonyme her...

det kommer til og bli mindre innlegg med kanskje seriøse spm da...

jeg har selv brukt anonym knappen til og spørre om ting og nå har jeg ikke den sjansen lengre...

men dette er kjempe bra med tanke på og få vekk alle de usle anonyme da :)

hilsen en litt irritert veronica_84.... (bare litt da)

Men, veronica, hvilke spm er det som er så flaut og spørre om her inne? Jeg har aldri klart og forstått det. For som jeg har sagt tidligere i slike "debatter" om denne knappen, så er det HELT sikkert mange andre som lurer på det samme som du lurer på og er glad for at du spør. Det er da ingen som blir kritisert for spørsmål vedr. prøvingen her inne vel?

Her skal man da kunne spørre om hva som helst....

Men skjønner at ikke alle er utstyrt med min selvtillit... det har vel noe med det å gjøre?

Håper på en fin tid her inne før jeg forsvinner over til 1 tri :-)

Annonse

Jeg skjønner til en viss grad at noen synes det er dumt at anonymknappen er borte... noen ganger kan det være greit å være heeeelt anonym. Spesielt for de som kjenner folk her inne og som kanskje også har lagt ut bilder i album... folk deler mye om seg selv her inne.

Men så er det jo bare å bytte nick dersom man lurer på noe "flaut":o) Tror de som er ute etter å lage kvalm vil gjøre det uansett, men forhåpentligvis er det litt mer "bry" å skifte nick da enn å bare trykke på anonym:o)

En fortsatt flott kveld til alle sammen! ;)

majamor: tenk på at jeg kanskje kjenner endel her inne da... og det er ikke alt jeg vil alle skal vite at jeg spør om...

så jeg personlig syntes dere har ødelagt mest når jeg tenker etter....

blir faktisk ganske irritert når vi som kan være seriøse anonynme og kanskje trenger og spørre om ting, ikke har den muligheten lenger...

ISTEDET MÅ DERE LA DERE BLI PROVOSERT AV USAKLIGE INNLEGG AV ANONYME DERE VET ER UTE ETTER OG LAGE KVALM... skjønner ikke hvorfor dere i det hele tatt gidder og lese og bry dere om useriøse anonyme, og svarene dems... de gjør det KUN for og provosere dere, og fy faen og de klarer det...

vi som er seriøse har ikke lenger noen og spørre om slike ting, fordi DERE SOM LAR DERE PROVOSERE har ødelagt...

så er ikke min selvtillit vi må snakke om majamor, men alle dere andres som faktisk lar dere bli såra eller lei dere, irritert etc av anonyme dere vet gjør det på pur f****

sorry min lille utblåsning, men slik føler jeg det!

Dere som tidligere har brukt Anonym-knappen når dere har spørsmål dere ikke vil bruke nicket på fordi dere kjenner folk her inne, kan jo bare lage seg et nick til som dere kan bruke når dere ikke vil bli gjenkjent.

Ja... "anonym" for eksempel.... til slutt er det "anonym nr. 1548" Dette er for dumt....

Jeg håper dere fryktelig engasjerte og hårsåre på denne anonymknappen er fornøyd nå, det blir sikkert mye bedre... Jeg skjønner at man vil beholde en fin stemning her og sånn, men come on... Jeg er for det, men skjønner at man ikke kan lulle seg inn i en snill og hyggelig og alltid perfekt verden her heller.

Hvis noen ikke liker meg, eller jeg liker dem i den virkelige verden så kaster jeg sjelden bort tiden på dem (så lenge det ikke er kunder på jobb, de må jo slikkes oppetter ryggen uansett).

Og det samme gjelder for min del her inne...

Og hva var vitsen med å fjerne en knapp som sikret anonymitet, til fordel for å heller ha 2 nick? Ett bitch- og et engelnick liksom?

Ja, ja dere er nå artige da... Jeg har vanskelig for å ta argumentene for fjerning seriøst...

Hei jenter !

Husk på at dette forumet er et ekstra sårbart forum da...

Vi som ønsker av hele vårt hjerte å få en liten spire i magen, og lurer på alle verdens rare og personlige ting.... samt at vi lett kan føle oss støtt av anonyme slengbemerkninger......

Vi får heller gå inn og spørre pent på et annet forum dersom vi føler behov for anonymitet, så kan vi holde dette forumet så åpent og ærlig som mulig med nickene våre - det kan kanskje føre til at man tenker seg om to ganger før man slenger ut en skarp bemerkning....

I går kom endelig rester fra utskrapningen i do her, så nå har jeg litt mer troa på at jeg skal slippe en ny utskrapning. ( har gått på kur denne uka uten å blø noe særlig) og legen min ville ha en time med meg på mandag slik at vi kunne snakke om det som hadde skjedd - en nødvendig ivaretagelse etter mange rare kontakter med leger her og der som ingen har kunne gitt meg de samme svar og opplysninger.....Fastlegen min har nemmelig vært fraværende/ opptatt siden jeg fikk en akutttime og ble klar over at jeg hadde hatt en MA. Men nå er han på plass igjen, og godt er det. HAter å måtte fortelle historien min til en ny person hver gang jeg lurer på noe....

Vel, jeg fortsetter gjerne her inne jeg - til tross for manglende anonymknapp.... :-)

det synes jeg var dumt og provoserende egentlig..noen ganger var det godt og kunne være anonym med tanke på hva jeg ville dele med dere som ville lese..mange kjanner hverandre etter hvert her inne osv.. de som irriterte seg på anonyme kan jo faktisk la være å lese de innleggene! hvorfor ødelegge for de som trngte den?? hvem sin side er det!!????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...