Gå til innhold

April: Da har jeg vært på UL!!

Anbefalte innlegg

(kopierte det over fra BIM,orka ikke skrive alt på nytt) =)

Noen av dere har sikkert fått med dere opplevelsen jeg hadde sist på UL og hvordan legen behandlet meg,men idag så var det den legen som jeg skulle vært til hos sist,og som alle skryter av.

Han var kjepegrei og tok innvendig UL.

Jeg spurte litt forsiktig om han skulle ta innvendig UL,og ja,sa han,det måtte han jo hvis han skulle måle livmorhalsen,alså,da sa han jo så å si rett ut at det ikke går å måle den på utvendig UL,slik den forige legen tydeligvis klarte,noe som verken jordmor eller fastlegen forstod hvordan han klarte det.

Jeg er 9uker og 1 dag idag=)))))

Jeg fikk se det lille knøtte sitt hjerte banke,OG jeg fikk høre hjertelyden=)

Da kom tårene gitt,etter alt vi har vært gjennom de siste 2årene så var det bare så hærlig å høre hjertelyden,og se den lille samtidig,har ikke gjort det før,og gud vet hvor mange UL jeg har vært på med lillegutt=)

Sykepleieren tok meg i handa og sa jeg bare skulle felle tårer =)

Fikk bilde også=))

Så nå er jeg bare lykkelig=)

Skal tilbake om 3-4uker på nu UL,og måle livmorhalsen da også=)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6385913-april-da-har-jeg-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et lyspunkt susan!! Utrolig gøy å lese at de har gått så bra, og at du får god oppfølging fremover. Og så krysser jeg fingrene for at alt skal gå så bra, så bra :o)

*gratulasjonsklem*

Så kjekt!!!

Hormonell som jeg er blir jeg helt på gråten av sånne innlegg! ;-)

Var selv på innvendig UL i uke 8 denne gangen pga. usiker termin (hadde ikke kommet i rute med mensen etter forrige svangerskap). Fantastisk å se den lille ostepop-liknende babyen med bankende hjerte! Nå er også ordinær UL overstått her, så vi vet at vi får en lillebror til Sondre :-D

Klem!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...