Gå til innhold

Da har jeg vært på UL !!

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Noen av dere har sikkert fått med dere opplevelsen jeg hadde sist på UL og hvordan legen behandlet meg,men idag så var det den legen som jeg skulle vært til hos sist,og som alle skryter av.

Han var kjepegrei og tok innvendig UL.

Jeg spurte litt forsiktig om han skulle ta innvendig UL,og ja,sa han,det måtte han jo hvis han skulle måle livmorhalsen,alså,da sa han jo så å si rett ut at det ikke går å måle den på utvendig UL,slik den forige legen tydeligvis klarte,noe som verken jordmor eller fastlegen forstod hvordan han klarte det.

Jeg er 9uker og 1 dag idag=)))))

Jeg fikk se det lille knøtte sitt hjerte banke,OG jeg fikk høre hjertelyden=)

Da kom tårene gitt,etter alt vi har vært gjennom de siste 2årene så var det bare så hærlig å høre hjertelyden,og se den lille samtidig,har ikke gjort det før,og gud vet hvor mange UL jeg har vært på med lillegutt=)

Sykepleieren tok meg i handa og sa jeg bare skulle felle tårer =)

Fikk bilde også=))

Så nå er jeg bare lykkelig=)

Skal tilbake om 3-4uker på nu UL,og måle livmorhalsen da også=)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

GRatulerer så kjempemasse!! :)

Jeg må bare spørre hvem lege du var til, jeg om det er vanlig å ha innvendig ul-apparat hos fastlegen.. Jeg skal til legen på fredag 29, men aner ikke hva jeg skal. Jeg hadde lavt hcg-nivå i kroppen mht siste mens osv, og så har jeg fjernet en del av livmortappen så jeg har blitt anbefalt å ta innvendig ul. MEn jeg er veldig nervøs for det hele jeg, så trenger anbefalinger av gode leger! :)

Jeg er iflg barneverden sin terminkalkulator 8+3 dager på vei, men på resltatet på blodprøve mente de 5-6 uker. Aner ikke om det var mitt eller forsteret de mente.

TUsen takk for evt svar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sykehuset,ble henvist dit av fastlegen min,og jeg bor i nordland,vet ikke hvor du bor?

Innvendig UL er ikke vondt eller noe,og man ser mye bedre på det enn på utvendig UL,og klarer å måle livmorhalsen godt også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...