Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo ringte idag å bestilte time...Vi glæde oss kjempemasse!!!

Men det e enda 16 daga tell!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal dere ha den til 1500,- hvor de går gjennom hele kroppen bit for bit, eller den til 500,- (bare 3D) ?

Vi skal ha den siste på mandag, har allerede hatt vanlig UL i uke 19 - gleder meg !!!

Skrevet

JEG OXO!! Bestilte nettop..13 dager til!!!

(Svarer her oxo jeg, innlegget så så ensomt ut ;)

Skrevet

Ronja: men det er bare 11dager til om dere skal den 2.oktober, da!!

Bratsj: hmm..er du helt sikker det bare er 500? alle andre her inne sier 1500 skjønner du..kanskje det er to forskjellige klinikker? Hva er nummeret dit du skal?

Skrevet

Det er samme klinikken ja, men de har to ulike "tilbud" - det ene er en medisinsk sjekk av foster med vanlig UL først (slik som de fleste har i uke 19 gratis) som koster 1500,- Denne tar lang tid fordi legen går gjennom kroppen på fosteret bit for bit og sjekker alt, og har vært mye omdiskutert her inne pga legen bl.a, og så har de en "ren" 3D som bare går på hvordan babyen ser ut nå og hva h*n gjør der inne, da får man med bilder og CD med film - denne koster 500,-

Da jeg ringte forrige uke informerte damen om begge typene, fikk ikke dere info om begge typene ??

Skrevet

ok!

tror ikke andre harfått info om begge nei..virker ikke slik..jeg har ikke ringt selv og spurt...men har jo lyst på medisinsk sjekk, da, egentlig, for å se at alt er ok..men da har vel sannsynligvis nøtterøy ikke medisinsk sjekk heller, da..siden det er så billig...? ka du tror... :o/ ringer nøtterøy og spør nå..

Skrevet

OK, snakket nettop m nøtterøyklinikken

på nøtterøy får man full medisinsk sjekk og video og bilder for 750...

så da får man bare ta stilling til om hva man er ute etter..majorstua hadde vært mye mer praktisk for oss ang tid (har firmabil, økonomisk er det ikke så forskjell da, selvfølgelig litt-250kr, men..)

kanskje jeg skal ringe majorstuaklinikken...

er det v petter molnar eller josef ekgren...? finner to forskjellige nummer på dem..eller er det samme klinikk...? :S

Skrevet

Det er Molnar som tar den store UL til 1500,- (det er han det har stått en del om her inne, noen fornøyd og andre ikke)

Dr. Hovind tar den rene 3D`en.

Skrevet

ok! takk..ringer dem nok i morgen bare for å snakke m hovin..kanskej han inngår kompromi..hehe .. tviler, men ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...