¤2småtroll¤ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Nå har eg akkurat pressa meg sjøl til og vaske og behandlet sofaen, vasket over gulva, så fant eg ut at "nå maler eg søren meg døra". Har ei ytterdør som er hvit og rosa på innsida, og nå skal den bli mala. Stakkar, den har ropa sårt i 2 år om og bli mala, og den står i stygg kontrast til den ellers tøffe gangen. Rekner med det er mangen som tenker at eg er litt gal som vil male nå(og eg skal male med oljebasert), men døra blir stående åpen, så står ute på trappa. Flere som meg??
Dibber Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Er det "redebygginga" som har kommet over deg? Har også fått sånne innfall når det nærmer seg termin, og har lest at det er ganske vanlig!
¤2småtroll¤ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Litt usikker egentlig...vil egentlig ha ut ungen snarest, har gått med smårier siden forrige helg, så er litt lei, Skal til jm imorgen, og det ikkje har skjedd noe til da, blir eg strippa, men gruer meg til dette, så prøver litt forskjellig selv først.
Lumsk Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Jeg har fått den store bakeånden! Vi fikk en bakebok i bryllupsgave og jeg har lyst til å lage alt som er i den. Jeg bare leter etter en unnskyldning til å prøve en oppskrift.
¤2småtroll¤ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2006 Eg baka boller på fredag....blei verdens beste boller.....kanskje du vil ha oppskrifta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå