Gå til innhold

dere som trenger tips...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk:-)

Hvordan går det med søvnen hos dere? Det virket jo som om det gikk så bra etter sleepsense'n...

Jeg leste sleepsensen som du sendte meg, men jeg må innrømme at jeg ikke følte for å forsøke. I hvert fall ikke ennå. Syns gutten min er litt for liten. Så nå forsøker jeg meg på The-no-cry-sleep-solution først og ser om det kan hjelpe oss. har mine tvil dessverre, men syns det var verdt et forsøk først.

Håper det går bra med søvnen hos dere.

klem

Hei! Vi ga oss etter noen dager,men det må sies at vi prøvde ut en meget light versjon.Vi ga oss fordi jeg leste så mange innlegg her hvor det sto at jenta vår kom til å få hjerneskade.Vi damer er litt flinke til å skremme hverandre opp....Jeg gikk forøvrig inn og leste om den forskningen og det er jo tatt litt ut av sammenheng....Men uansett,vi kjøpte no cry sleep solution og bestemte oss for å prøve.Vi har nå prøvd i et par uker og hun sover mindre enn noensinne:-( Hun våkner mye oftere og har kortere søvnperioder på natta.Hun har også tenner på gang så det kan jo ha litt å si.

Kun en ting vet jeg med sikkerhet og det er at det som funker dårligst er samsoving.Synd,for det er så lettvint og koselig...

Så her er det ikke store forandringene,må nok bare innfinne meg med situasjonen...Det eneste vi føler at vi mestrer er legging,med rutine på kveldsstell.Det hadde vi forsåvidt før også...

Lykke til videre!

Kittyc@t

Synd at søvnen har blitt dårligere:-(

Det er like før jeg mistenker at det samme er i ferd med å skje her etter jeg leste den boka... men det kan jo være så mange tilfeldigheter også.

Hos oss fungerer faktisk samsovingen best. Men det er fordi jeg nesten alltid vekker sønnen min når jeg skal legge han over i senga si (får han ikke til å sovne der). Så nå ammer jeg han i senga vår og lar han bli liggende. Det kan godt tenkes at han våkner lettere der... men da bruker jeg i hvert fall ikke mange timer på å få han til å sove (siden jeg ikke vekker han diverse ganger i forsøk på å få han i egen seng).

Lykke til dere også! klem

Så flott at samsoving funker hos dere!Det er jo så koselig:-)Vi klarer

heldigvis å få jenta vår til å sovne i egen seng,men hun er vel litt eldre enn barnet ditt?(Hun er nesten 6mnd).Men hun bruker alt fra 20-50min på å sovne altså,ikke sånn at hun sovner med en gang vi legger henne ned.Jeg sitter ved senga hennes og leser et blad mens hun tuller i senga til hun er trøtt,og da er det vanligvis bare å putte inn smokken og stryke henne på kinnet eller i panna til hun lukker øynene,da tar jeg bort hånda mi og lar henne gjøre resten selv:-)

Hun klager litt innimellom,men gråter ikke så lenge hun kan se meg og at jeg gir henne øyekontakt innimellom.Hvis jeg husker rett så ville ikke barnet ditt ta smokken?Prøv NUK sine smokker,verdt et forsøk...Hvis ikke så får du tenke at det er en ting mindre å avvenne med senere:-)

Skriv et innlegg hvis du ser at det begynner å hjelpe med no-cry sleep solution!

Kittyc@t

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...