Cat.68 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Såg i en tråd lenger ned her at noen stilte spørsmålstegn ved å ta en sobril når man hadde småbarn til stede. Hvorfor i alle dager mener du at man ikke skulle kunna det?? Det er en ting at det i den tråden er snakk om å ta medikamenter som ikke er foreskrevet deg, det er selvfølgelig helt tullete og bak mål. Men spørsmålet ang å ta sobril med barn til stede skulle jeg gjerne ha en begrunnelse på??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Det skal du få : jeg var på jobb en kveld og min x hadde våre tre barn .. Han hadde ryggproblemer og hadde vært på legevakten og da han hadde lagt barna tok han seg en sobril for de sterke smertene i 19- tiden .. Jeg kom hjem fra jobb halv ti og fikk ikke kontakt med mannen før kl var halv tolv på kvelden .. Da hadde jeg prøvd intensivt å vekke ham i to timer. Så det er grunnen til at det ikke passer seg med medikamenter av den sort og barn .. Hadde huset mitt begynt å brenne hadde jeg sannsynligvis mistet barna mine !! (må understreke at jeg er sterkt imot medikamenter og tar nesten ikke paracet engang ) Kom jeg med god nok grunn ?
Cat.68 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Vel da må han ha tatt mer en 1 eller så må det ha vært en veldig høy styrke på de tablettene. Jeg har angst og fikk i en periode Sobril før å ta de værste attakene. På resepten stod de 1 tablett ved angst opp til 3 ganger for dag. Det var rett etter at jeg mistet sønnen min. Jeg hadde aldrig noen problemer med å være hverken våken eller å ta hånd om de andre barnen mine.Men jeg ble rolig og jaget ikke opp meg eller lot angsten ta overhånden Nettopp av den grunn at de andre barnen min ikke skulle bli lidende.!! jeg har fortsatt angst av og til men har fått en annen type muskelavslappende og angstdempende. Ikke pga at Sobril ikke fungerte men fordi en annen medisin fungerte enda bedre.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 mannen til anonym må ha tatt mange...blir ikke slik at bare en
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Sobril mot angst i doser tilpasset den enkelte er da helt uproblematisk å ta! Det blir annerledes når man får det pga sykdom eller skade - da er det ofte større doser og i kombinasjon med smertestillende - og mange forveksler navnet med Somadril som er noe helt annet...
Isa Naemi Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Jeg har aldri hørt om noen som har fått sobril mot fysiske smerter...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Hei .. Jeg var den først som svarte her og må bare beklage .. Jeg legger meg helt flat fordi jeg faktisk blandet med Somadril og ja han tok fler enn en .. Han tok to .. Så igjen beklager jeg ..
Gjest Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 he he somadril - det blir noe ganske annet ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå