LisaColli Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 har lagt ut bilder av tuppa mi nå, hvis noen vil se:) er så stolt!<3 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/429003/offset/8
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Skal inn å titte på bildene nå=) Du må gjerne titte på mitt knøtt også.. ligger under nicket mitt=)
Gaara Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Såååååå, fine bilder Gleder meg enda mer til i kveld nå...MIN FØRSTE UL !
LisaColli Skrevet 20. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2006 Vibeke26: kjempesøtt bilde da:) Gaara: bare gled deg ja, ul er helt fantastisk:) ikke vær redd for å spørre ul-dama om ting hvis du lurer! hun jeg hadde første gangen sa så lite! men siste gangen spurte jeg masse og fikk svar, det var godt:)
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 koooselige bilder da!! Og Vibeke, tror din kommer til å bli popstjerne!! haha
Gaara Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Skal nok spørre, ja Med mindre jeg blir satt ut (noe jeg sansynligvis kommer til å gjøre), og tilbringe halvtimen med å bite meg i leppen for å slippe å grine.
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Hehe ja, ikke sant? Kanskje en av mine barn blir LITT lik mamma og faktisk synger litt. Datteren min vil absolutt ikke synge.. hehehe.. Koselig å se på babybilder..Selv om det er i magen enda. Men det er nesten enda mer spennende synes jeg. Er det ikke helt utrolig at vi har bilder av våre små - Inni magen vår?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå