Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Kanskje et litt dumt spørsmål - men hvilken størrelse kjøper dere i klær som babyen skal ha i starten 50- 56 - 62 ?
Snupidupi Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Har kjøpt litt i str 50... har masse klær fra forrige gang... frøkna kom en mnd før termin men va 49 cm lang og veid 2750 g så ho va faktisk længere en han som vi bodd på rom med... å han hadd gådd tia ut... Da vi sku heim fra sjukhuset va alt stort... det va vesst et normalt problem... spes hadd vi mang en latter over før store hue... det ser frøktelig smått ut før babisn e kommen.... Vil ha kjøpt et par sett i strl 50 og mæst i 56... så kan du jo ønsk dæ klea i fødselsgave i strl 62 og shopp det i ettertid...
birma og tredjemann Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Vi har kun kjøpt inn klær til den første tiden i størrelse 56. Skulle det vise seg at gutten vår er for liten til klærne når han kommer, får heller pappa ta seg en tur på shopping. Det som er litt dumt er at da får han ikke egne klær på sykehuset (må bruke de klærne de har der). Jeg vil nemlig ikke bruke noen klær før de har vært i maskina en gang. Hjem fra sykehuset har jeg tenkt å bruke et hentesett som min mor har strikket. Det er sikkert litt stort uansett, men er jo koselig å bruke det når hun har laget det til det formålet :-)
*Lissa* Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Har kjøpt to pysjer, to-tre bodyer, to bukser og 2 strømpebukser i str. 50...både jeg og pappa'n var nemlig småknøtt da vi kom til verden:) Greit å ha noe som baby'n ikke drukner i også! Og det er jo mulig å kjøpe billig, både på Lindex, H&M, Kappahl, Cubus osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå