solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Er på dag 2 med en kjempe kraftig forkjølelse og feberen ligger på 38,5-38,8. Og jeg kan aldri tenke meg at mye feber er bra for den lille i magen, men hvor mye tåler den? Trenger jeg i det hele tatt bekymre meg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde høy feber da jeg var gravid, over 39, og fikk beskjed av lege at det var greit å ta paracet (kun febernedsettende som inneholder paracetamol, andre typer kan være skadelig). Tror ikke det er noen magisk grense for når en skal ta det,noen hevder over 39, andre mener det er mer avhengig av mors form. Jeg tok det da jeg hadde over 38.5, men da ca. 1/2 pille først for å se om det var nok til at den nærmet seg 38. Da jeg hadde over 39 tok jeg en hel pille. Ta så lite som mulig, men legene sider det er bedre å ta febernedsettende enn å ha høy feber. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2006 Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for å ta en paracet altså. Måtte krype til korset tidligere idag, da jeg var temmelig dårlig og med feber på 38.8. Takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå