Julie*sin*mamma:-) Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Hei. Jeg er 38+2 og fødselen nærmer seg med stormskritt.... Men det som er så rart er at i det ene øyeblikket føler jeg meg kjempeklar, mens i neste øyeblikk er jeg ikke det. Tenker masse på det med fødselen, og det er vel ikke akkurat det at jeg gruer meg. Dette er mitt første barn, så jeg har jo ikke peiling på hva jeg går til.... Kunne virkelig ønske at jeg ble så klar som mange av dere andre er her... Må være en god følelse og bare gå å glede seg til det setter i gang...
OktoberTussi Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg er litt sånn selv for tiden. Jeg er såååå utålmodig, så plutselig er det helt greit at den venter et par dager til med å komme. Det er så mye jeg skulle ha gjort, og det begynner å gå opp for meg hvor lite annet jeg vil få gjort de første ukene etter at babyen er født. Jeg har gledet meg til å bli meg selv igjen, men jeg vil jo ikke bli den samme som jeg var før en baby poppet ut av meg. Og så bekymrer jeg meg litt for kjærestelivet med kjæresten min. Blir uvant å være en familie... (Vil derfor ikke ha babyen på soverommet vårt fordi jeg vil at det skal være mitt og kjærestens min sitt rom..)
Julie*sin*mamma:-) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 hei. takk for svar. Jeg har hatt sånn vaske dilla nå noen dager. må liksom bli ferdig med ting før babyen kommer... Så i dag har jeg faktisk vasket vinduer... En ting mindre til babyen kommer. Når har du termin.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå